نوسانات ریپل، تحلیل تکنیکال ریپل ۱۴۰۳/۰۱/۰۷،ادامه فاز خنثی خنثی

نوسانات ریپل، تحلیل تکنیکال ریپل ۱۴۰۳/۰۱/۰۷،ادامه فاز خنثی

بازار در گذشته اخیر شاهد نوسانات زیادی بود، اما آلتکوین هایی مانند اتریوم [ETH] و ریپل [XRP] هفته گذشته جایگاه خود را حفظ کردند.در واقع، تحلیل تکنیکال ما به افزایش مجدد آلتکوین در روزهای آینده اشاره می کند.روند نزولی بیت کوین [BTC] باعث شد کل بازار ارزش خود را در چند هفته گذشته کاهش دهد. با این حال، طبق آخرین تحلیل Rekt Capital، آلت کوین ها توانستند جایگاه خود را حفظ کنند. علیرغم کاهش ۱۸ درصدی بیت کوین قبل از نصف شدن، ارزش بازار آلتکوین به عنوان پشتیبانی همچنان تا سطح ۳۱۵ میلیارد دلار حفظ شد.طبق داده های CoinMarketCap،  ریپل در هفت روز گذشته بیش از 2٪ افزایش یافته است.در زمان انتشار این  تحلیل ، این توکن با قیمت 0.6301 دلار با ارزش بازار بیش از 34 میلیون دلار معامله می شد.با این حال، با وجود افزایش قیمت، حجم اجتماعی توکن کاهش یافت. احساسات وزنی آن نیز کاهش یافت، به این معنی که احساسات نزولی در اطراف آن در بازار غالب بود.اما از سوی دیگر، مشکلات قانونی با SEC در سال های اخیر گریبانگیر ریپل ریپل ۲ میلیارد دلار جریمه‌ می‌شود؟ شده است. اگرچه ریپل در برخی چالش‌های قانونی پیروز شده است، عملکرد بازار ریپل به‌ویژه در مقایسه با مسیر خوش‌بینانه صنعت کریپتو کمتر ارزش‌گذاری شده است. با این حال، تجزیه و تحلیل فنی نشان می دهد که XRP ممکن است بهبود یابد و سرمایه گذاران خوش بین را جذب کند.

تحلیل تایم فریم روزانه 

با حمایت ریپل لبز و مجموعه محصولات پرداخت آن، قیمت ریپل از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و نقدینگی بهبود یافته است. اخیراً، جامعه ریپل بازارساز خودکار (AMM) مورد انتظار را برای افزایش نقدینگی ریپل اجرا کرده است.با افزایش محبوبیت نقدینگی درخواستی (ODL)، حجم معاملات XRP به تدریج افزایش یافته است.ریپل به دلیل احتمال بالای پیروزی ریپل در دعوای حقوقی جاری علیه SEC ایالات متحده، توانسته است در بین ده دارایی دیجیتال با ارزش باقی بماند.پس از کاهش شدید، قیمت ریپل حمایت نزدیک به سطح 0.5685 دلار را پیدا کرد. پایین ترین قیمت در 0.5685 دلار تشکیل شد و قیمت مانند بیت کوین و اتریوم افزایش جدیدی را آغاز کرد.حرکتی بالاتر از سطوح مقاومت 0.5850 دلار و 0.600 دلار وجود داشت.و  گاوها قیمت را به بالای منطقه مقاومت 0.60 دلار رساندند.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

قیمت رمز ریپل اکنون بالای 0.630 دلار و میانگین متحرک 100 ساده (4 ساعت) معامله می شود. در روند صعودی، نزدیک ترین مقاومت منطقه 0.6560 دلار است.اولین مقاومت کلیدی نزدیک به 0.700 دلار است که بالاتر از آن قیمت می تواند به سمت مقاومت 0.7320 دلار افزایش یابد. نزدیک شدن به منطقه مقاومتی 0.7320 دلاری می تواند باعث افزایش شدید شود. مقاومت کلید بعدی نزدیک به 0.7440 دلار است. اگر گاوها بالاتر از سطح مقاومت 0.7440 دلار در حرکت باقی بمانند، ممکن است به سمت مقاومت 0.800 دلار افزایش یابد. هر گونه افزایش بیشتر ممکن است قیمت را به سمت مقاومت 0.820 دلاری سوق دهد.

اگر ریپل  نتواند منطقه مقاومت 0.6560 دلاری را پاک کند، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به منطقه 0.640 دلار و خط روند است.پشتیبانی اصلی بعدی 0.620 دلار است. اگر یک شکست نزولی و بسته شدن به زیر سطح 0.620 دلار وجود داشته باشد، ممکن است قیمت کاهش یابد. در مورد ذکر شده، قیمت می تواند منطقه پشتیبانی 0.5685 دلار را دوباره آزمایش کند.

 

نوسانات ریپل، تحلیل تکنیکال ریپل ۱۴۰۳/۰۱/۰۷،ادامه فاز خنثی
بازار در گذشته اخیر شاهد نوسانات زیادی بود، اما آلتکوین هایی مانند اتریوم [ETH] و ریپل [XRP] هفته گذشته جایگاه خود را حفظ کردند.در واقع، تحلیل تکنیکال ما به افزایش...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید