مقاومت۱۹۶ دلاری، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۱/۰۷،ادامه روند صعودی خنثی

مقاومت۱۹۶ دلاری، تحلیل تکنیکال سولانا  ۱۴۰۳/۰۱/۰۷،ادامه روند صعودی

سولانا (SOL) با جهش بیش از 9 درصدی در 24 ساعت گذشته، احیای قابل توجهی را در شتاب صعودی خود تجربه کرده است. این عملکرد قابل توجه از نظر ارزش بازار از 10 ارز دیجیتال برتر برتر پیشی گرفته است.آخرین افزایش قیمت SOL به آن اجازه داده است تا از سطح مقاومت خود در نمودار روزانه در 184 دلار فراتر رود. مانع باقی مانده 201 دلار اکنون به عنوان آخرین مانع برای جلوگیری از سود بیشتر برای ارز دیجیتال است.با این حال، کارشناسان و تحلیلگران ارزهای دیجیتال پیشنهاد می‌کنند که اقدام قیمت SOL نشان‌دهنده ادامه بالقوه به سمت بالاترین رکورد قبلی آن یعنی 259 دلار است که در طول روند صعودی بازار در نوامبر 2021 به دست آمد.بینی می شود  که قیمت SOL به افزایش خود ادامه خواهد داد و تا تابستان احتمالاً از 250 دلار فراتر خواهد رفت.داده‌های CoinGecko با حمایت از حرکت صعودی مجدد سولانا، افزایش قابل توجهی در حجم معاملات را نشان می‌دهد، به طوری که در 24 ساعت گذشته 4,514,426,127 دلار معامله شد. این نشان دهنده افزایش 74.20 درصدی نسبت به روز گذشته است که نشان دهنده افزایش قابل توجه فعالیت بازار است.

تحلیل تایم فریم روزانه 

بر اساس داده‌های Token Terminal، معیارهای کلیدی سولانا استفاده و پذیرش بلاک چین آن را در بین سرمایه‌گذاران برجسته‌تر می‌کند. با شروع سرمایه بازار، ارزش بازار کاملاً رقیق شده 99.32 میلیارد دلار است. اگر همه توکن ها در گردش بودند، این رقم کل ارزش بازار را نشان می دهد. ارزش بازار کاملاً رقیق شده طی 30 روز گذشته 70.0٪ افزایش یافته است.از سوی دیگر، ارزش بازار در گردش، که فقط توکن‌های در گردش را در نظر می‌گیرد، 77.05 میلیارد دلار ارزش دارد. رشد 30 روزه 71.3 درصدی را شاهد بوده است.با بررسی کارمزدهای ایجاد شده از طریق تراکنش در شبکه سولانا، کارمزد 30 روزه بالغ بر 51.46 میلیون دلار است. این نشان دهنده افزایش قابل توجه 220.7٪ در عرض 30 روز است که نشان دهنده افزایش استفاده و تقاضای شبکه است. از نظر درآمد، سولانا رشد مثبتی داشته است. درآمد 30 روزه 25.73 میلیون دلار است که نشان دهنده افزایش قابل توجه 220.7 درصدی نسبت به ماه گذشته است. زمانی که سالانه می شود، درآمد به 313.08 میلیون دلار می رسد که تولید درآمد پایدار در شبکه سولانا را نشان می دهد.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، سولانا (SOL) در بازار ارزهای دیجیتال با عملکرد چشمگیر خود در 24 ساعت گذشته توجه سرمایه گذاران و تحلیلگران را به خود جلب کرده است. قیمت SOL بیش از 9 درصد افزایش یافته است و حرکت صعودی خود را دوباره احیا کرده است و اکنون از نظر ارزش بازار با BNB رقابت می کند.پس از عبور از سطح مقاومت نمودار روزانه 184 دلار، SOL اکنون آماده غلبه بر مانع 200 دلار است. شکستن این سطح بحرانی می تواند منجر به سود بیشتر برای ارز دیجیتال شود.اما در حال حاضر با توجه به روند نوسانی اندیکاتور های MACD و RSI  در این بازه زمانی، احتمال پولبک نسبت به تارگت 196 دلار بسیار بالا خواهد بود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید