تارگت ۶۰۰ دلاری، تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱۴۰۳/۰۱/۰۹،ادامه روند نوسانی خنثی

تارگت ۶۰۰ دلاری، تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱۴۰۳/۰۱/۰۹،ادامه روند نوسانی

شبکه بومی بایننس، BNB، به طور گسترده به عنوان یک پروتکل برجسته در حوزه ارزهای دیجیتال شناخته شده است. با این حال، در ماه های اخیر، پروتکل های دیگر مورد توجه قرار گرفته اند و سهم بازار Binance را به خود اختصاص داده اند.این تغییر به ویژه به دلیل افزایش حجم مبادلات غیرمتمرکز (DEX) در شبکه های مربوطه مشهود است.
در روزهای اخیر، حجم مبادلات غیرمتمرکز (DEX) در شبکه بایننس کوین افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است و از اتریوم (ETH) پیشی گرفته است. این افزایش در حجم DEX این پتانسیل را دارد که کاربران بیشتری را به اکوسیستم زنجیره بایننس جذب کند و یک اثر شبکه را تقویت کند که در آن پایگاه کاربر رو به رشد ارزش شبکه و جذابیت را برای کاربران دیگر افزایش می‌دهد.
تجزیه و تحلیل داده های آرتمیس نشان می دهد که در چند هفته گذشته ارزش کل قفل شده (TVL) شبکه بایننس کوین افزایش یافته و به حدود 6 میلیارد دلار رسیده است. BNB به عنوان توکن اصلی برای تراکنش ها در شبکه بایننس عمل می کند و افزایش حجم DEX ممکن است منجر به افزایش فعالیت تراکنش شود. در نتیجه، این می تواند تقاضا برای بایننس کوین را برای پوشش هزینه های کارمزد تراکنش یا گس فی مرتبط با این معاملات افزایش دهد. علاوه بر این، چنین تحولاتی ممکن است به افزایش قیمت بایننس کوین کمک کند.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه با وجود نوسان بین سطوح 635.2 دلار و 501.1 دلار در هفته های اخیر، سیر قیمت بایننس کوین حاکی از یک روند صعودی بالقوه است.معامله گران امیدوارند که بایننس کوین با موفقیت دوباره سطح مقاومت 635.2 دلار را آزمایش کند، می تواند راه را برای افزایش بیشتر قیمت هموار کند. چنین پیشرفتی ممکن است بایننس کوین را وادار کند تا به بالاترین حد تاریخ خود (ATH) 690.93 دلاری خود بازگردد. این سناریو چشم انداز امیدوارکننده ای را برای عملکرد قیمت بایننس کوین در کوتاه مدت نشان می دهد.

با این حال، در نظر گرفتن شاخص جریان پول Chaikin (CMF) برای معامله گران کوتاه مدت بسیار ضروری و مهم  است که در حال حاضر فشار خرید نسبتاً خنثی را برای بایننس کوین نشان می دهد. در حالی که افزایش حجم DEX بدون شک بر حرکت قیمت BNB تأثیر مثبتی گذاشته است، CMF نشان می دهد که احساسات بازار ممکن است به شدت صعودی نباشد. سرمایه گذاران و معامله گران باید احتیاط کنند و با توجه به این شاخص، پویایی بازار را از نزدیک رصد کنند.


تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، پس از یک اصلاح نزولی از 645 دلار، قیمت بایننس کوین در نزدیکی منطقه 500 دلار پشتیبانی شد. پایین ترین قیمت در 498 دلار تشکیل شد و قیمت مانند اتریوم و بیت کوین افزایش جدیدی را آغاز کرد و محدوده مقاومت بعدی نزدیک به سطح 610 دلار است. حرکت واضح به بالای منطقه 610 دلاری می تواند قیمت را بیشتر افزایش دهد. اما  بسته شدن کندل روزانه بالاتر از مقاومت 645 دلاری ممکن است روند افزایشی جدیدی را به سمت مقاومت 680 دلار را ایجاد کند.

اگر بایننس کوین نتواند مقاومت 610 دلاری را پاک کند، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به سطح 580 دلار و خط روند است.حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح 560 دلار است. پشتیبانی اصلی محدوده  540 دلار خواهد بود و  اگر یک شکست به زیر سطح حمایت 540 دلاری وجود داشته باشد، قیمت می تواند به سمت حمایت 500 دلار کاهش یابد و ادامه فاز اصلاحی  می تواند باعث کاهش بیشتر به سمت سطح 450 دلار شود.

 

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید