واکنش به سطح مقاومت، تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۴۰۳/۰۱/۱۶،ادامه روند صعودی صعودی

واکنش به سطح مقاومت، تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۴۰۳/۰۱/۱۶،ادامه روند صعودی

داده‌ها افزایش فعالیت نهنگ‌های شیبا اینو را نشان می‌دهند که می‌تواند کاتالیزوری برای یک روند صعودی باشد. شایان ذکر است، در چند روز گذشته شاهد افزایش معاملات نهنگ‌ها بوده‌ایم که داده‌ها حاکی از افزایش 340 درصدی حجم این تراکنش‌های بزرگ بوده است.شیبا اینو در سبد سرمایه گذاری بسیاری از سرمایه گذاران نهنگ است، با دارندگان بزرگ 73٪ از کل عرضه در گردش را که توسط داده های IntoTheBlock نشان داده شده است. در نتیجه، فعالیت این نهنگ‌ها باعث حرکت بازار می‌شود، به‌ویژه زمانی که آنها مقادیر زیادی از این رمزارز را جابه‌جا می‌کنند.بر اساس داده های ITB، حجم معاملات نهنگ از 1.4 تریلیون شیبا اینو در 21 مارس به 6.16 تریلیون شیبا اینو در 24 ساعت گذشته افزایش یافت که نشان دهنده افزایش بیش از 340 درصدی در عرض چند روز است.متریک تراکنش بزرگ ITB تعداد و حجم تراکنش هایی را با ارزش 100000 دلار یا بیشتر دنبال می کند. جالب اینجاست که تعداد تراکنش های این دسته از 157 تراکنش به 372 تراکنش در همان بازه زمانی افزایش یافته است.این افزایش حجم معاملات می تواند به معنای افزایش انباشت معامله گران بزرگ باشد یا ممکن است برخی از دارایی های خود را بفروشند.

تحلیل تایم فریم روزانه

در یک چرخش شگفت‌انگیز از رویدادها، شیبا اینو (SHIB) با شروع آوریل شاهد افزایش قابل توجهی در سوختگی‌های تجمعی ماهانه خود بود. Shibburn، ردیاب رسمی سوختگی شیبا اینو، نتایج خیره کننده ماه مارس را فاش کرد.افزایش قابل توجه 2330 درصدی سوختگی که در ماه مارس شاهد بودیم نقش مهمی در افزایش قیمت شیبا اینو ایفا کرد که تا 145 درصد افزایش یافت. با این حال، با شروع ماه آوریل، شیبا اینو با یک اصلاح بازار دو رقمی روبرو می شود. در حال حاضر، همانطور که توسط داده های  CoinGecko گزارش شده است، این رمزارز با قیمت 0.00002677 دلار در حال نوسان می باشد و روند رو به رشد قیمت شیبا اینو در پایان مارس نتوانست از سد 0.0000328 دلار عبور کند، در میان اصلاحات گسترده تر بازار. رکود نزولی ارزش سکه را به 0.0000262 دلار کاهش داد و 20 درصد ضرر هفتگی را ثبت کرد. این مرحله اصلاحی که توسط یک خط روند نزولی هدایت می شود، نشان می دهد که قیمت شیبا اینو برای سقوط بیشتر آماده است.


تحلیل تایم فریم  ۴ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، قیمت شیبا اینو در حال حاضر با قیمت 0.000027 دلار معامله می شود و با زیان روزانه 1.1 درصد به سطح حمایت ترکیبی 0.0000237 دلار و سطح اصلاح فیبوناچی 61.8 درصد می رسد.علاوه بر این، یک شرکت تحلیلی رمزنگاری IntoTheBlock اخیراً گزارش داد که ارزش بازار برای کوین‌های میم به بیش از 56 میلیارد دلار افزایش یافته است که یک رکورد جدید را نشان می‌دهد.در همین حال، ارزش شاخص قدرت نسبی شیبا اینو (RSI) از آخر هفته در منطقه بیش فروش یا خنثی بوده است. اکنون، برای اولین بار در این هفته، شروع به صعود بیشتر کرده است که نشان می دهد معامله گران در حال افزایش فعالیت های مرتبط با شیبا اینو هستند.همانطور که گفته شد، شیبا اینو راه درازی برای بازیابی آنچه در اوایل این هفته از دست داده است در پیش دارد و اولین قدم شکستن مقاومت 0.000028 دلاری خواهد بود. زمانی که قیمت این رمزارز در روز دوشنبه کاهش یافت، این سطح برای مدت کوتاهی به عنوان یک پشتیبان قوی عمل کرد، اما احتمالاً به عنوان مانعی برای جلوگیری از افزایش بیشتر شیبا اینو عمل خواهد کرد.با این حال، اگر این سطح بشکند، شیبا اینو ممکن است جایگاه جدیدی در بالای آن پیدا کند که می‌تواند آن را به اوج قبلی خود بازگرداند.

 

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید