شکست تارگت قیمتی ، تحلیل تکنیکال دوج ۱۴۰۳/۰۱/۱۶،ادامه روند صعودی صعودی

شکست تارگت قیمتی ، تحلیل تکنیکال دوج ۱۴۰۳/۰۱/۱۶،ادامه روند صعودی

بازار ارزهای رمزنگاری شده شاهد نوسانات قابل توجهی بود که در آن معروف ترین توکن میم دوج کوین (DOGE) امروز، 3 آوریل، به دلیل تراکنش های قابل توجه نهنگ ها، توجه را به خود جلب کرد و به مرکز توجه سرمایه گذاران تبدیل شد. این تراکنش ها، که در حالی ظاهر شدند که قیمت دوج کوین به 0.18 دلار کاهش یافت، منجر به یک سری گمانه زنی ها در مورد حرکت قیمت آتی DOGE شد.اصلاح قبل از نصف شدن بیت کوین، همانطور که توسط این رمزارز منعکس شده است، به کاهش آلت کوین ها کمک می کند و ممکن است نشان دهنده روند نزولی گسترده تر در بازار باشد.بر اساس داده‌های برجسته‌شده توسط Whale Alert، که نهنگ‌های ارز دیجیتال را ردیابی می‌کند، 583.75 میلیون دوج کوین در 24 ساعت گذشته در حرکت بوده‌اند. این معاملات نهنگ، به ویژه، با نمایش انباشت نهنگ ها و انتقال به مبادلات، احساسات متفاوتی را در بازار نشان داد.

علاوه بر این، پویایی بازار برای این میم کوین که نشان دهنده روند نزولی برای توکن است. در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال، قیمت دوج کوین در 24 ساعت گذشته 1.37 درصد کاهش داشته است و در حال حاضر در 0.184 دلار است. همانطور که در بالا ذکر شد، این کاهش قابل توجه به دنبال اصلاحات اخیر بازار بود. به طور همزمان، Coinglass کاهش 4.47 درصدی در موقعیت های باز توکن را نشان داد و نرخ تأمین مالی وزن OI نیز به 0.0197 درصد کاهش یافت. این نشانه که نشان دهنده کاهش آمادگی سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در موقعیت های خرید است، روند نزولی همراه با از دست دادن علاقه سرمایه گذاران به دارایی را نشان می دهد.

تحلیل تایم فریم روزانه 

علیرغم برخی مشکلات، بازار کریپتو از ابتدای سال 2024 با خوش بینی القا شده است، زیرا ارزهای دیجیتال متعدد – از جمله بیت کوین (BTC) – به بالاترین حد خود رسیده است اما،  قیمت دوج کوین  در حال تلاش برای فرار از کانال قیمت نزولی کوتاه مدت است که در چند روز گذشته در نمودارهای آن شکل گرفته است. اگر در 12 ساعت آینده از این کانال بالاتر رود، میم کوین می‌تواند به زودی مقاومت 0.19650 دلاری را به حمایت تبدیل کند. ممکن است یک شمع 4 ساعته بالاتر از این آستانه به عنوان یک سیگنال خرید توسط معامله گران شناسایی شود که می تواند منجر به افزایش قیمت دوج کوین تا 0.22718 دلار در 48 ساعت بعد شود.
اگر قیمت دوج کوین نتواند در 24 ساعت آینده از کانال قیمت نزولی فرار کند، این تز صعودی ممکن است باطل شود. در نتیجه دوج کوین ممکن است در معرض خطر آزمایش مجدد پشتیبانی 0.16750 دلاری باشد. ادامه فشار فروش در صورتی که رهبر میم کوین به این سطح کاهش یابد، ممکن است در کوتاه مدت آن را تا 0.14471 دلار کاهش دهد.شاخص‌های فنی نمودار 4 ساعته دوج کوین نشان می‌دهد که خریداران در حال بازگشت هستند. هر دو شاخص قدرت نسبی (RSI) و میانگین متحرک واگرایی همگرایی (MACD) نشانه هایی از قوی تر شدن گاو نر در برابر خرس ها را نشان می دهند.
به نظر می رسد روند نزولی دوج کوین نیز به آرامی در حال گذار به سمت صعودی است، همانطور که با کاهش شکاف بین خط سیگنال MACD و MACD نشان داده شده است. اگرچه خط MACD در زیر خط سیگنال MACD قرار دارد، که نشان می دهد دوج کوین هنوز در فاز منفی است، هیستوگرام MACD به صفر نزدیک می شود. این می تواند نشانه ای باشد که روند نزولی قیمت دوج کوین به اوج رسیده و شتاب فروشندگان در حال ضعیف شدن است.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید