واکنش به سطح مقاومت، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۱/۱۸،ادامه روند نوسانی خنثی

واکنش به سطح مقاومت، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۱/۱۸،ادامه روند نوسانی

بازار ارزهای دیجیتال در روز جمعه به دنبال سقوط قیمت بیت کوین به پایین ترین سطح روز یعنی 66000 دلار سقوط کرد. این فشار فروش روند اصلاحی را برای اکثر آلتکوین های اصلی از جمله سولانا گسترش داد. قیمت سولانا امروز 5 درصد کاهش یافته است و شکل گیری یک الگوی معکوس به نام دو تاپ را تقویت می کند. آیا این تنظیم نزولی در میان اصلاح بازار گسترده‌تر، سولانا را به کمتر از 150 دلار می‌رساند؟
مسیر قیمت سولانا به زیر مقاومت 205 دلار ادامه پیدا کرد. در عرض سه هفته، قیمت سولانا دو بار از مقاومت سربار رد شد که نشان می‌دهد فروشندگان فعالانه از این مانع دفاع می‌کنند.همچنین شبکه Solana به دلیل ازدحام قابل توجه شبکه و نرخ هشدار 76.8٪ شکست تراکنش، با بررسی های اساسی مواجه است. این داده‌ها که از داشبورد Dune Analytics تهیه شده‌اند، روند نگران‌کننده‌ای را در ناتوانی شبکه در مدیریت مؤثر تراکنش‌های بدون رای (که بین کیف پول‌ها و قراردادهای هوشمند رخ می‌دهند) نشان می‌دهد.این افزایش در تراکنش‌های ناموفق، توجه و اقدام فوری توسعه‌دهندگان Solana را برای تقویت ظرفیت و قابلیت اطمینان شبکه برای برآورده کردن خواسته‌های بازار صعودی و حفظ اعتماد کاربران می‌طلبد.

تحلیل تایم فریم روزانه

بر اساس این گزارش، میانگین حجم مبادلات غیرمتمرکز روزانه سولانا (DEX) 319 درصد نسبت به سه ماهه قبل افزایش یافت و به 1.5 میلیارد دلار رسید. این رشد، سولانا را به پلتفرم اصلی برای کاربران فردی و معامله‌گران memecoin تبدیل کرده است. علاوه بر این، پروژه هایی که عمدتاً بر روی سولانا ساخته شده اند، 89.2 میلیون دلار در سه ماهه اول جمع آوری کردند. این رقم 2.5 میلیون دلار بیشتر از کل مبلغ جمع آوری شده در سال 2023 است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

سولانا (SOL) طی ماه گذشته روند صعودی را با افزایش ارزش چشمگیر نشان داده است. با شروع ماه از 107.62 دلار، قیمت سولانا افزایش یافت و به 206.47 دلار رسید. علیرغم برخی نوسانات ماهانه، قیمت پایانی افزایش قابل توجهی 70.6 درصدی را نشان داد و به 188.95 دلار رسید.در مقیاس هفتگی، تغییرات قیمت این رمزارز با دامنه نوسان بالا ادامه یافته است، در ابتدا تا 168.99 دلار کاهش یافت و پس از آن با افزایش قیمت به 196.02 دلار رسید. علیرغم افت قیمت ها و بهبودهای بعدی، هفته با افزایش 5.47 درصدی به پایان رسید. تغییرات مکرر نوسانات معمول بازار کریپتو را برجسته می کند، با تغییرات قابل توجه قیمت در بازه های زمانی کوتاه رخ می دهد.
تا زمان انتشار این تحلیل تکنیکال، سولانا با قیمت 177 دلار معامله می شود که افزایش 4.08 درصدی را در روز ثبت می کند. به همین ترتیب، با وجود کاهش 26.04 درصدی حجم معاملات که اکنون به 2.854 میلیارد دلار رسیده است، ارزش بازار در 24 ساعت گذشته با 3.64 درصد افزایش به 83.633 میلیارد دلار رسیده است و با توجه به روند فعلی اندیکاتور ها، ادامه فاز نوسانی پیش بینی می شود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید