تارگت 70000 دلاری، تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۴۰۳/۰۱/۱۹،ادامه روند صعودی صعودی

تارگت 70000 دلاری، تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۴۰۳/۰۱/۱۹،ادامه روند صعودی

بر اساس آخرین تحلیل فنی و تکنیکال، بیت کوین (BTC)، بزرگترین دارایی رمزنگاری جهان، پس از یک شکست صعودی اخیراً در محدوده نوسانی معامله شده است. الگوی نمودار حاکی از ادامه بالقوه روند صعودی است، اما سرمایه گذاران و معامله گران باید سطوح حمایت بحرانی را زیر نظر داشته باشند.در 5 آوریل، بیت کوین در مواجهه با شاخص های تورم ایالات متحده انعطاف پذیری نشان داد، که با پیش بینی افزایش سرمایه گذاری نهادی تقویت شد.علیرغم نگرانی‌های گسترده‌تر بازار، بیت کوین (BTC) پشتیبانی قوی پیدا کرد و ارزش خود را بالاتر از محدوده قیمت 68630 دلار حفظ نموده است و بر اساس گزارش IntoTheBlock، نهنگ‌های بیت‌کوین با ۱ هزار بیت‌کوین یا بیشتر از ابتدای سال، به ویژه پس از راه‌اندازی ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای، دارایی‌های خود را ۲۲۰ هزار بیت‌کوین افزایش داده‌اند. این افزایش 14.2 میلیارد دلاری، با 210 هزار بیت کوین از ورودی ETF، نشان دهنده حمایت نهادی قوی برای بیت کوین است.با تجزیه و تحلیل داده های تاریخی Coinglass برای بازده ماهانه بیت کوین، آوریل به طور سنتی یک ماه صعودی برای بیت کوین بوده است. علیرغم بازده منفی فعلی -4.21٪ در آوریل 2024، یک بررسی دقیق تر الگویی را نشان می دهد که در آن این ماه اغلب دوره ای از حرکت مثبت را منعکس می کند.از لحاظ تاریخی، میانگین بازدهی این ماه به میزان قابل توجهی +13.86٪ است، در حالی که بازده متوسط +5.04٪ نشان می دهد که این ماه تمایل به نتیجه مثبت برای ارز دیجیتال دارد.بنابراین، قیمت بیت کوین پتانسیل بالاتری برای شکست مثلث صعودی دارد که نشان دهنده ادامه روند غالب است. با توجه به شکل گیری پرچم، رالی پس از شکست می تواند ارزش این رمزارز را به 87000 دلار برساند.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، همانطور که انتظار می رفت، قیمت بیت کوین به 69600 دلار افزایش یافت ، خریداران را نزدیک به بالاترین سطح 24 ساعته پیدا می کند. ما شاهد افزایش دو رقمی در برخی آلتکوین ها به دلیل این چرخش بودیم. از سوی دیگر، حجم معاملات آن با 9.72 درصد کاهش به 31.67 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته رسید. در حالی که ارزش بازار این ارز دیجیتال 1.33 تریلیون دلار بود و بیت کوین در حال حاضر بالاتر از سطح حمایت 65500 دلار معامله می شود. اگر BTC بتواند این سطح را حفظ کند، یک پتانسیل نهفته برای ادامه روند به وجود خواهد آمد با این حال، اگر بیت کوین نتواند این حمایت حیاتی را حفظ کند، افت به سطح 50000 دلار ممکن است دور از دسترس نباشد.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته نیز، در حالی که روند کلی صعودی به نظر می رسد، بیت کوین با مقاومتی در حدود 71200 دلار مواجه است. این سطح از لحاظ تاریخی شتاب صعودی را محدود کرده است که منجر به مرحله تثبیت فعلی شده است.با این وجود جهش قیمتی برای دستیابی به سطح 70000 دلار و 71700 دلار وجود خواهد داشت. اگر این افزایش ادامه یابد، پس از 73777 دلار و 76000 دلار، افزایش به سمت 80000 دلار می تواند ادامه یابد. این احتمال وجود دارد که در صورت پایین آمدن داده های تورم، قیمت بیت کوین  وارد یک مسیر جدید شود.در مقابل، شکست به زیر سطح حمایت 65500 دلاری می‌تواند به طور بالقوه منجر به بازگشت نزولی به سمت سطوح حمایتی پایین‌تر شود.همچنین با توجه به شرایط فعلی اندیکاتور ها، تثبیت بالاتر از 70000 دلار برای ادامه روند بیت کوین بسیار حیاتی خواهد بود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید