تارگت ۳۵۰۰ دلاری، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۱/۱۹،ادامه روند صعودی صعودی

تارگت ۳۵۰۰ دلاری، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۱/۱۹،ادامه روند صعودی

اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، با تغییر احساسات بازار دست‌وپنجه نرم می‌کند، زیرا توجه سرمایه‌گذاران بر روی احتمال تایید ETF تا ماه مه 2024 متمرکز است.طی چند هفته گذشته، اتریوم در محدوده قیمت 3500 دلار ثابت باقی مانده است. با این حال، اصلاح اخیر قیمت اتر را در نمودارها به طور قابل توجهی پایین آورد و به تغییر در احساسات دامن زد.با وجود این اصلاحات، از ماه مارس تاکنون خروجی قابل توجهی در حدود 1،000،000 اتر، معادل 3.41 میلیارد دلار از مبادلات وجود داشته است. این روند علی‌رغم چالش‌ها و نگرانی‌های کلان اقتصادی در مورد رد احتمالی یک  ETF توسط SEC ادامه دارد با این وجود، چنین جریان‌های خروجی نشان می‌دهد که افراد فعالانه در فعالیت‌های واقعی در شبکه اتریوم، مانند پرداخت‌های تراکنش، سهام‌داری و بازپرداخت شرکت می‌کنند. این همچنین به این معنی است که آنها با وجود شرایط نامطلوب بازار، به جای اینکه صرفاً در معاملات سوداگرانه شرکت کنند، به حفظ اتر اطمینان دارند. با این وجود، نقدینگی برای نقطه اتریوم همچنان ارزش بالایی دارد. همچنین بازار کریپتو در سه ماهه اول سال 2024 نوسانات قابل توجهی را ثبت کرد و بسیاری از ارزهای دیجیتال پیشرو مانند اتریوم  و بیت کوین [BTC] هر دو افزایش و کاهش یافتند. اتریوم، به‌ویژه، نشانه‌های امیدوارکننده‌ای فراتر از حرکت‌های قیمتی، به‌ویژه از نظر درآمد، نشان داده است.با این حال، اگر به داده های ماهانه نگاه کنیم، آلتکوین 11.94 درصد کاهش یافته است و حجم معاملات آن نیز با 5.18 درصد کاهش به رقم 13.87 میلیارد دلار رسیده است.بر اساس تجزیه و تحلیل داده های بلاکچین  Staking Rewards، قفل شده در شبکه طی سه ماه گذشته 9 درصد افزایش یافته است. در واقع، نرخ رشد آن از آغاز فوریه به صورت صعودی بوده است.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، در تاریخ 6 آوریل تا یک شنبه، بازار آلت‌کوین با وجود معاملات ثابت بیت‌کوین شاهد جریان قابل توجهی بود. در ۲۴ ساعت گذشته، آلت‌کوین‌های برتر مانند اتریوم (ETH)، Solana (SOL) و XRP شاهد جهش ۲ درصدی بودند، در حالی که Avalanche (AVAX) و Dogecoin (DOGE) ۵ تا ۶ درصد افزایش داشتند.قیمت اتریوم در حال حاضر 3333 دلار با افزایش روزانه 0.4٪ معامله می شود. این دارایی در هفته سوم مارس وارد روند اصلاحی شد که منجر به کاهش 19 درصدی از 4090 دلار شد. ارزش بازار فعلی اتریوم 400 میلیارد دلار است و حجم معاملات روزانه آن 12 میلیارد دلار است.عدم علاقه آدرس‌های جدید می‌تواند بر فشار خرید برای ETH در آینده تأثیر بگذارد و ممکن است بر توانایی آن برای صعود به سطح 3500 دلار تأثیر بگذارد.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، اگرچه، نمودار ساعتی اتریوم پشتیبانی قیمتی در حدود 3200 دلار را نشان می دهد. اگر خریدار بتواند روند فعلی را  حفظ کند، احتمال بازیابی تا سطوح بالاتر وجود خواهد داشت،با بررسی دقیق نمودار ساعتی ، نقض قابل توجهی از خط روند صعودی حیاتی در 3300 دلار مشاهده می‌شود که در صورت بسته شدن زیر ناحیه حمایتی 3250 دلار احتمال اصلاح مجدد وجود خواهد داشت، اما در سوی دیگر با توجه به تغییر روند صعودی اندیکاتور های MACD  و RSI  در این بازه زمانی، دستیابی به سطوح 3500 دلار در دسترس خواهد بود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید