کاهش قیمت تا سطح ۰.۵۶ دلار، تحلیل تکنیکال ریپل ۱۴۰۳/۰۱/۲۰،ادامه فاز خنثی خنثی

کاهش قیمت تا سطح ۰.۵۶ دلار، تحلیل تکنیکال ریپل ۱۴۰۳/۰۱/۲۰،ادامه فاز خنثی

ریپل (XRP) دفتر کل مورد انتظار خود را راه اندازی کرد و به دنبال آن بازارساز خودکار (AMM) خود را در ماه گذشته منتشر کرد. علی‌رغم هیاهویی که پیرامون این تحولات وجود داشت، دفتر کل ریپل مدت کوتاهی پس از ایجاد گمانه‌زنی‌های متعدد دچار مشکل شد. XRP بیش از 9 ماه بدون نوسان معامله شده است، بنابراین با توجه به موقعیت فعلی آن در سطح حمایت، تحلیلگران توصیه می کنند که به تحولات مربوط به موضوع دفتر کل توجه دقیق داشته باشید.به طور معمول، AMM قرار است درآمد غیرفعال را به کاربران ریپل که نقدینگی ارائه می کنند، ارائه دهد.XRP از ابتدای سال به حرکت در خط روند پشتیبانی ادامه داده است. این خط چندین بار تأیید شده است زیرا قیمت اخیراً کاهش یافته است و XRP را در ماه گذشته به 0.70 دلار رسانده است.با بهبود آلت کوین های صعودی، XRP به حدود 0.63 دلار کاهش یافت که منطقه 0.74 دلار را به عنوان یک مقاومت قوی تأیید کرد. ناحیه مقاومت و خط روند صعودی یک مثلث صعودی را نشان می دهد که به احتمال شکست صعودی اشاره دارد.
قیمت XRP در 30 روز گذشته به شدت نزولی بوده است و ارزش آن 11.71٪ کاهش یافته است. نیازی به گفتن نیست که سایر آلتکوین ها نیز در نمودارها سقوط کرده اند. با این حال، مورد XRP متفاوت به نظر می رسد، به ویژه با توجه به اینکه چگونه یکی از بدترین عملکرد ارزهای دیجیتال در سال جاری بوده است.افزایش حجم و کاهش قیمت‌ها برای معامله‌گرانی که نسبت به قیمت‌ها افزایش می‌یابند، معنای خوبی ندارد. در عوض، روند نشان می دهد که ارزش توکن ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، کارشناسان یک مسیر صعودی را برای XRP در ماه‌های آینده پیش‌بینی می‌کنند که با رویداد نصف شدن بیت‌کوین در آوریل تقویت می‌شود.از نظر تاریخی، رویدادهای نصف شدن بیت کوین باعث افزایش در سطح بازار شده است و پیش بینی امسال نیز متفاوت نیست. از آنجایی که تعداد بیت‌کوین‌های جدیدی که وارد گردش می‌شوند به نصف کاهش می‌یابد، کمبود قیمت‌ها را بالا می‌برد. انتظار می‌رود که این احساسات مثبت به سایر ارزهای دیجیتال از جمله XRP نیز سرایت کند.XRP در حدود 0.60 دلار در نوسان است. در حالی که برخی از تحلیلگران اصلاح کوتاه مدت را پیش بینی می کنند، چشم انداز کلی همچنان خوش بینانه است و محدوده 0.75 دلار را هدف قرار می دهد.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، قیمت دارایی با پشتوانه ریپل به سطحی رسیده است که قبلاً مقاومت در نظر گرفته می شد اما اکنون به عنوان پشتیبانی عمل می کند. این نشان دهنده حرکت صعودی بالقوه برای XRP است، با سطوح مقاومت جدید در 0.6044 دلار و 0.6649 دلار، همراه با سطوح حمایت در 0.5731 دلار، 0.5381 دلار و 0.4623 دلار همخوانی دارد، در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال، قیمت توکن XRP در 24 ساعت گذشته 1.68 درصد افزایش یافت و در حال حاضر با قیمت 0.5907 دلار معامله می شود. این افزایش قیمت توکن با پشتوانه ریپل، که آن را به نزدیکی 0.6 دلار می رساند، با پیش بینی تحلیلگر همخوانی بیشتری دارد و به خوش بینی سرمایه گذاران دامن می زند و با توجه به روند فعلی اندیکاتور های این رمزارز ادامه فاز نوسانی پیش بینی می شود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید