واکنش به سطح مقاومت 0.00003 دلار، تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۴۰۳/۰۱/۲۱،ادامه روند صعودی صعودی

واکنش به سطح مقاومت 0.00003 دلار، تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۴۰۳/۰۱/۲۱،ادامه روند صعودی

شیبا اینو (SHIB) می تواند کاهش یک ماهه خود را افزایش دهد زیرا شاخص های نوسان تجزیه و تحلیل شده در نمودار هفتگی نوسانات قابل توجه بازار را نشان می دهد. بر اساس داده‌های اخیر، در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال، شیبا اینو با قیمت 0.00003 دلار معامله می‌شد که طی ماه گذشته 30 درصد کاهش داشت.در یک چرخش اخیر، داده های به اشتراک گذاشته شده توسط ردیاب Shibburn نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته، معیار اصلی کاهش عرضه شیبا اینو با یک عدد سه رقمی افزایش یافته است و میلیون ها توکن میم برای همیشه نابود شده اند. طبق داده های Shibburn و Etherscan، تقریباً تمام SHIB های ذکر شده در گزارش توسط یک نهنگ مرموز Shiba Inu سوزانده شده اند.این اتفاق در حالی رخ داد که دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ از نظر اندازه ارزش بازار، SHIB، دوباره تلاش کرده از محدوده قیمتی که اخیراً در حال حرکت بوده است خارج شود.با توجه به منبع داده فوق، در 24 ساعت گذشته، جامعه شیبا اینو موفق به دفع 98,045,035 SHIB میم توکن شده است که باعث افزایش نرخ سوخت روزانه 304.98 درصد شده است.به طور کلی، در هفت روز گذشته، جامعه 330،335،592 SHIB عظیم را به کیف پول های غیرقابل مصرف انتقال داده است.
همچنین به دنبال دستاوردهای قابل توجهی که اخیرا توسط شیبا اینو نشان داده شده است، به نظر می‌رسد که میم کوین در چند روز گذشته شاهد یک تغییر قیمت بوده است، با این که مسیر حتی به سمتی حرکت می‌کند و مرحله تثبیت توکن را منعکس می‌کند. با این حال، با توجه به اینکه نهنگ شیبا اینو امروز میلیاردها توکن جمع آوری کرده است، سرمایه گذاران در مورد افزایش قیمت شیبا اینو در افق ارزهای دیجیتال حدس و گمان می زنند.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، داده های  در نمودار هفتگی نشان می دهد که تا زمانی که نوسانات بازار ادامه دارد، شیبا اینو احتمالاً به روند نزولی خود ادامه خواهد داد. برای مثال، شکاف بین باندهای بالا و پایین اندیکاتور Bollinger Bands بیشتر شده است. این شاخص نوسانات بازار را اندازه گیری می کند و روندهای بالقوه قیمت را شناسایی می کند. افزایش شکاف بین باندها می تواند نشان دهنده افزایش نوسانات در قیمت آلتکوین مورد نظر باشد.علاوه بر این، اگر در حالی که قیمت توکن در جهت خاصی در حال حرکت است، شکاف افزایش یابد، می تواند نشان دهنده روند تقویتی باشد. در مورد شیبا اینو، کاهش مداوم قیمت همراه با افزایش شکاف در باندهای بولینگر می تواند نشان دهنده یک روند نزولی قوی باشد. میانگین دامنه واقعی، که ماهیت بی ثبات بازار شیبا اینو را تایید می کند، در زمان نگارش این تحلیل شیبا همچنان روند نوسانی خود را در محدوده مشخص شده ادامه می دهد.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

در تایم فریم ۴ ساعته نیز ، قیمت توکن شیبا اینو در 24 ساعت گذشته جهش 1.8 درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر با قیمت 0.00002833 دلار معامله می شود. این جهش در قیمت توکن مبتنی بر میم در درجه اول با انباشت نهنگ مطابقت دارد و خوش‌بینی بیشتری را در توکن ایجاد می‌کند.به طور همزمان، داده های مشتقات بر روند صعودی قوی بازار برای شیبا اینو تأکید کرد، زیرا Coinglass افزایش 2.06 درصدی در بهره باز شیبا اینو را نشان داد، در حالی که حجم 34.97 درصد افزایش یافت. این بیشتر به افزایش علاقه سرمایه گذاران و افزایش فعالیت معاملاتی در بازار مشتقات اشاره می کند که توکن را به مرحله صعودی سوق می دهد.به نظر می رسد که شیبا اینو و کل بازار ارزهای دیجیتال در تلاش هستند تا پس از یک اصلاح، اوضاع را تغییر دهند. قیمت شیبا اینو در حال حاضر درست بالاتر از پشتیبانی، 0.000027 دلار است. این سطح بسیار مهم است زیرا تنها سطحی است که می تواند SHIB را نزدیک به $0.00003 نگه دارد. اگر قیمت بالاتر از این سطح بماند، ممکن است به سمت بالاترین سطح سالانه حرکت کند، اما محدوده مقاومت بعدی برای قیمت 0.00002987 دلار است. اگر قیمت شیبا اینو بتواند از این بالاتر برود، توقف بعدی می تواند تا 0.00003200 دلار باشد. اما، اگر نتواند بالای 0.00002707 دلار بماند، ممکن است سطح قیمت 0.00002 دلار را آزمایش کنیم، که افت قیمت مهمی است که شیبا اینو ممکن است پس از آن بهبود نیابد.
با نگاهی به آینده، اگر شیبا اینو بتواند به کار خوب خود ادامه دهد و کل بازار کریپتو صعودی شود، می‌توانیم شاهد رشد قیمت شیبا اینو باشیم که بسیاری انتظار آن را داشتند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید