تحلیل تکنیکال دوج ۱۴۰۳/۰۱/۲۱،ادامه روند نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال دوج ۱۴۰۳/۰۱/۲۱،ادامه روند نوسانی

قیمت دوج کوین در هفته اول آوریل شاهد یک ترند صعودی پر قدرت بود. اصلاح جدید که در بالاترین سطح 0.228 دلار آغاز شد، قبل از بازگشت به 0.2 دلار، باعث کاهش 25 درصدی به 0.167 دلار شد. با نصف شدن بیت کوین در گوشه و کنار، این اصلاح سالم می تواند قیمت دوج کوین را برای تجدید روند بازیابی آن تقویت کند.چشم‌انداز میان‌مدت Dogecoin (DOGE) خوش‌بینانه است، همانطور که با خط روند افزایشی در نمودار روزانه نشان داده می‌شود. این خط روند به عنوان یک پشتیبان قابل اعتماد در طول اصلاحات بازار عمل می کند و نشان دهنده یک روند بهبود پایدار است.پس از اصلاحات اخیر، قیمت دوج کوین قبل از افزایش 20 درصدی به 0.2 دلار کاهش یافت و به 0.17 دلار رسید. این حرکت از سطح مقاومت کلیدی 0.196 دلار فراتر رفت و زمینه را برای بهبود بیشتر فراهم کرد.در زمان انتشار این تحلیل تکنیکال، ارزش بازار فعلی دوج کوین به 28.9 میلیارد دلار تغییر می کند و جایگاه خود را در بین 10 ارز دیجیتال برتر حفظ می کند.تا زمانی که خط روند صعودی شکست نخورده باقی بماند، انتظار می رود روند بهبودی دوج کوین ادامه یابد. با این وجود پامپ ناگهانی دوج کوین در 7 آوریل توجه کل بازار کریپتو را به خود جلب کرد زیرا قیمت آن 8 درصد افزایش یافت و ارزش آن به 0.204 دلار رسید.با این حال، قیمت آن تنها چند ساعت بعد سقوط کرد و سرمایه گذاران را غافلگیر کرد.اما اگر دوج کوین موفق به شروع و حفظ یک رالی گاوی شود، سرمایه‌گذاران باید انتظار داشته باشند که میم کوین در تابستان امسال به تارگت های بالاتر برسد.

تحلیل تایم فریم روزانه

با توجه به CoinMarketCap، قیمت دوج کوین در 24 ساعت گذشته اندکی افزایش یافته است. در زمان انتشار، 0.1965 دلار با ارزش بازار بیش از 28.2 میلیارد دلار معامله می شد و هشتمین ارز دیجیتال بزرگ را به خود اختصاص داد.با توجه به داده‌های IntoTheBlock نشان داد که علی‌رغم نوسانات اخیر قیمت، بیش از 88 درصد از سرمایه‌گذاران دوج کوین در سود بودند.همچنین تجزیه و تحلیل ما نشان داد که انحلال دوج کوین به شدت نزدیک به مرز 0.208 دلار افزایش خواهد یافت.افزایش انحلال اغلب باعث اصلاح قیمت می شود. بنابراین، اگر قرار است دوج کوین اصلاح شود، ابتدا باید به 0.208 دلار برسد. با حرکت به سمت روند صعودی، افزایش انحلال در هدف بعدی احتمالی 0.22 دلار محتمل خواهد بود و طبق تحلیل ما، اگر یک رالی صعودی واقعاً اتفاق بیفتد، دوج کوین ممکن است در هفته‌های آینده به 0.3 دلار برسد.جدا از شاخص های فنی، اعتماد سرمایه گذاران به میم کوین نیز بسیار بالا به نظر می رسید. این امر از افزایش احساسات وزنی مشهود بود که نشان می داد احساسات صعودی بالا بود.اگر مسیر DOGE بدون کاهش ادامه یابد، آنگاه میم کوین می تواند صعودی شود، که می تواند به آن کمک کند تا از هدف ارزنده 1 دلار در سه ماهه دوم عبور کند.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، تجزیه و تحلیل حجم نشان می دهد که دوج کوین در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2.17 میلیارد دلار حجم دریافت کرده است که نزدیک به 5.54٪ بیشتر از روز گذشته است. حجم در چند روز اخیر همراه با افزایش قیمت رو به افزایش بوده است.در زمان نگارش این مقاله، خط RSI نزدیک به 60.28 امتیاز و خط SMA در 59.88 امتیاز قرار داشت. هر دو خط RSI و SMA بالاتر از خط میانگین قرار گرفتند که نشان دهنده چشم انداز مثبت در کوتاه مدت است.در خوشبینانه ترین حالت، اگر گاوها از نوسان اخیر 0.227 دلاری عبور کنند، قیمت دوج کوین می تواند به بالاترین سطح 0.260 دلار به عنوان بالاترین ارزش در آوریل دست یابد.اما در حال حاضر با توجه به روند اصلاحی در اندیکاتور های دوج، احتمال ادامه نوسان در محدوده مورد نظر وجود خواهد داشت.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید