کاهش بی سابقه اتریوم، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۱/۲۵،ادامه روند اصلاحی خنثی

کاهش بی سابقه اتریوم، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۱/۲۵،ادامه روند اصلاحی

در حالی که قیمت بیت کوین در طول روز بالای 71000 دلار بود، با کاهش به 65086 دلار کاهش یافت. بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، تقریباً 8 درصد از ارزش خود را در طول روز از دست داد.کاهش نیز در بازار آلتکوین غالب است. با از دست دادن 2.39٪ ارزش بیت کوین در یک ساعت گذشته، بسیاری از آلتکوین ها نیز با کاهش ناگهانی و شدید ارزش مواجه شدند. بزرگترین آلتکوین اتریوم 3.32٪، BNB 3.49٪، Solana با 6.73٪، XRP با 8.34٪، Dogecoin با 7.68٪ و Cardano 11.81٪ در ساعت گذشته کاهش یافت.قیمت اتریوم در ساعات اخیر کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است، به دنبال یک اصلاح قوی در سراسر بازار ارزهای دیجیتال، که شاهد کاهش قیمت بیت کوین به 65000 دلار بود. قابل ذکر است، شاخص‌های مختلف روی زنجیره برای اتریوم، از جمله کاهش شدید نسبت ETHBTC، نزولی هستند. این روند در حال تقویت موقعیت های فروش و به دام انداختن خریداران تهاجمی در هر سطح پشتیبانی است و از سوی دیگر اتریوم بیشتر از دیگر رمزارز ها آسیب دیده است و در یک ساعت گذشته با افت 4 درصدی به قیمت پایین 3100 دلار رسیده است. بازار کلی ارزهای دیجیتال با کاهش مواجه است که منجر به انحلال موقعیت ها توسط معامله گرانی می شود که افزایش قیمت را پیش بینی کرده بودند. بر اساس گزارش CoinGlass، حدود 900 میلیون دلار از کل موقعیت ها تنها در 24 ساعت گذشته منحل شده است.با توجه به داده‌های زنجیره‌ای، متریک Netflow در اطراف فاز مثبت بازار در حال چرخش است که نشان‌دهنده فروش بزرگ نهنگ‌ها در طول کاهش اخیر است. با این حال، تحلیلگران معتقدند که این کاهش قبل از رویداد نصف شدن برای ایجاد یک تعادل بسیار مورد نیاز بود. به دنبال این کاهش، قیمت اتریوم و بیت کوین به سرعت به بالاتر از سطح مقاومت خود باز خواهند گشت.

تحلیل تایم فریم روزانه

اتر در روزهای اخیر بین 3100 تا 3700 دلار در نوسان بوده است که نشان دهنده تعادل پایدار بین خریداران و فروشندگان است. با این حال، کاهش اخیر به 3100 دلار نگرانی هایی را در میان معامله گران ایجاد کرد. در زمان نگارش، قیمت اتریوم با 3220 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 8.3 درصد کاهش داشته است.اگر قیمت به سطح حمایت 3 هزار دلار کاهش یابد، انتظار می رود که خریداران دوباره وارد بازار شوند. بازگشت قوی از این سطح نشان می دهد که اتر ممکن است برای مدتی به نوسان در این محدوده ادامه دهد. با این حال، پس از سقوط به سطح 3000 دلار، خریداران انباشت قوی را آغاز کردند و قیمت اتریوم را به بالای سطح فیبوناچی و 3200 دلار رسانده اند.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

این حال، اگر قیمت به زیر 3 هزار دلار سقوط کند، می تواند آغاز یک رکود قابل توجه تر باشد که به طور بالقوه به 2700 دلار می رسد. برای اینکه گاوها بتوانند دوباره کنترل خود را به دست آورند، باید قیمت را به بالای 3650 دلار برسانند. در حال حاضر، نسبت خرید و فروش برای قیمت اتر در 0.6804 معامله می‌شود، با موقعیت‌های 59 درصدی که انتظار کاهش فوری در نمودار قیمت را دارند و تا زمانی که روند بیت کوین به ثبات نرسد، احتمال ادامه فاز نوسانی اصلاحی بسیار بالا خواهد بود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید