واکنش به سطح حمایت ۱۳۷ دلار، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۱/۲۷،ادامه روند نوسانی خنثی

واکنش به سطح حمایت ۱۳۷ دلار، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۱/۲۷،ادامه روند نوسانی

کاهش مجدد قیمت سولانا که منعکس کننده رکود گسترده تر در بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته است. با این حال، سرمایه گذاران همچنان خوش بین هستند و این را فرصت خوبی می دانند. بر اساس داده‌های CoinGlass، در 14 آوریل، داده‌های بهره باز سولانا نسبت به روز گذشته حدود 21 درصد کاهش داشته و به 1.62 میلیارد دلار رسیده است.بهره باز ارزش کل تمام قراردادهای آتی سولانا معوق یا تسویه نشده در صرافی ها را اندازه گیری می کند. بر اساس داده‌های CoinMarketCap در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال، قیمت سولانا شاهد افت 24 ساعته 11 درصدی بود که در 136.54 دلار معامله شد. کاهش ناگهانی قیمت سولانا موقعیت‌های خرید سرمایه‌گذاران به ارزش 36.55 میلیون دلار را از بین برد و به طور بالقوه کسانی را که انتظار افزایش قیمت را به دلیل رویداد نصف شدن بیت کوین در 20 آوریل داشتند، ناامید کرد.بقیه 10 ارز دیجیتال برتر نیز کاهش مشابهی را تجربه کردند، به طوری که XRP بیشترین کاهش 12.12 درصدی را در 24 ساعت گذشته داشته است. دوج کوین با 10.86 درصد افت به‌دنبال خود بود، در حالی که کاردانو با کاهش 10.20 درصدی کمی عقب بود. مدت زمان این رکود نامشخص است، اما سرمایه گذاران چشم انداز بسیار مثبتی را برای بازار عمومی آلت کوین نشان می دهند.همچنین اخیراً چندین مشکل با شبکه سولانا گزارش شده است. ازدحام متناوب در بلاک چین سولانا در 9 آوریل باعث شد چندین پروژه کریپتو روند راه اندازی خود را به تعویق بیندازند. توسعه دهندگان سولانا اعلام کردند که تا 15 آوریل بر روی یک اصلاح شبکه کار می کنند که تاثیر فراوانی بر ادامه قیمت خواهد داشت و کاربران بلاک چین سولانا افزایش ازدحام شبکه و خطاهای تراکنش را در چند هفته گذشته گزارش کرده اند. پروژه های جدید، به ویژه آنهایی که قصد راه اندازی توکن دارند، تصمیم گرفته اند تا رفع مشکلات فنی صبر کنند.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، از آنجایی که بازار کریپتو نزولی گسترده ای را تجربه می کند، علاقه آزاد سولانا 21 درصد کاهش یافت و به 1.62 میلیارد دلار در روز کاهش یافت. علیرغم افت 11 درصدی قیمت، معامله با 147 دلار، جامعه سرمایه گذاران امیدوار هستند و این لحظات را به عنوان فرصت های خرید بالقوه سودمند در نظر می گیرند.همچنین بر اساس داده‌های CoinGlass، OI سولانا، که ارزش کل قراردادهای آتی معوق را اندازه‌گیری می‌کند، در 14 آوریل به 1.62 میلیارد دلار رسید که نسبت به روز گذشته کاهش چشمگیری داشت. این نشان دهنده کاهش گسترده‌تری در بازار ارزهای دیجیتال است، به طوری که آلتکوین‌های برتر مانند XRP، Dogecoin و Cardano نیز در 24 ساعت گذشته افت دو رقمی را تجربه کرده‌اند.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، بر اساس تجزیه و تحلیل، انحلال سولانا افزایش قابل توجهی در نزدیکی به 130 دلار خواهد داشت که به طور بالقوه به عنوان یک سطح پشتیبانی عمل می کند. اگر توکن این تست را پشت سر نگذارد، ممکن است قیمت آن به 120 دلار قبل از افزایش حرکت صعودی کاهش یابد و در حال حاضر با توجه به روند اصلاحی اندیکاتور های MACD و RSI در این تایم فریم، احتمال ادامه فاز نوسانی بسیار بالا خواهد بود

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید