تحلیل تکنیکال دوج ۱۴۰۳/۰۲/۰۱،ادامه روند صعودی صعودی

تحلیل تکنیکال دوج ۱۴۰۳/۰۲/۰۱،ادامه روند صعودی

طی هفته های گذشته روند بازار ارز های دیجیتال بسیار بی ثبات شده است و رمزارز ها در یک بازه زمانی بسیار کوتاه تغییرات قیمتی عمده ای را تجربه می کنند. قیمت بیت کوین که چند ساعت پیش گمان می رفت به زیر 60000 دلار سقوط کرد، اکنون دوباره رشد کرده و به سطوح نزدیک به 65000 دلار رسیده است. با این حال، گاهی اوقات این نوسانات به نفع بازارها باقی نمی ماند و امکان اصلاح قیمت ناگهانی بسیار بالا خواهد بود، از سوی دیگر، برخی از آلتکوین ها بسیار قبل از شکست قیمت بیت کوین به قدرت خود ادامه دادند. همچنین نمودار روزانه دوج کوین بسیار صعودی به نظر می رسد، زیرا قیمت در حال شکل گیری بالا و پایین های ثابت بوده است. در همین حال، حجم تا حد زیادی کاهش یافته است و فشرده سازی شدید منجر به شکست بزرگ می شود. بنابراین، اعتقاد بر این است که قیمت دوج کوین برای مدتی در یک محدوده مشخص تثبیت می‌شود، به طور مثال، دوج کوین در روز گذشته افزایش 5 درصدی را تجربه کرده و به 0.1519 دلار رسیده است که نشان دهنده یک حرکت مثبت بازار مرتبط با هاوینگ است. و باعث بازگشت قوی برای بازیابی مقاومت حیاتی در 0.17 دلار می‌شود که ممکن است در نهایت به 0.2 دلار برسد.با توجه به ردیاب بلاک چین Whale Alert، یکی از شرکت کنندگان در بازار 100 میلیون دوج کوین را از Robinhood به یک کیف پول ناشناس ارسال کرد. در زمان انتقال، ارزش این دارایی ها 15.25 میلیون دلار بود که این گمانه زنی ها را افزایش داد که قیمت به زودی افزایش می یابد.Robinhood یک پلت فرم معاملاتی است که در آن کاربران می توانند ارزهای دیجیتال خود را با دارایی فیات مبادله کنند. در بیشتر موارد، جریان های ورودی به پلتفرم با انگیزه ای برای فروش همراه است. با این حال، از آنجایی که رمزارز  ها به یک کیف پول غیر مبادله ای رفتند، این امکان وجود دارد که قصد آن برای مدتی نگهداری باشد. وقتی چنین اتفاقی می‌افتد، قیمت ارز دیجیتال در نمودارها جهش یا تثبیت می‌شود.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم  روزانه بر اساس داده‌های CoinGlass، حجم معاملات دوج کوین در بازار مشتقات در حال حاضر با ۲۳ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به ۳.۹۶ میلیارد دلار رسیده است. به طور مشابه، Coinmarketcap افزایش 16 درصدی را در بازار نقدی نشان می دهد، به طوری که قیمت دوج کوین بار دیگر از آستانه 0.15 دلار عبور کرد.جهش اخیر دوج کوین از میانگین بازار پیشی گرفته است. امروز، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال 4.6 درصد افزایش یافته است در حالی که دوج کوین 6 درصد افزایش یافته است.دوج کوین در حال حاضر ارزش بازار 21 میلیارد دلاری و حجم معاملات 24 ساعته 2.4 میلیارد دلاری دارد که 15 درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، اگر حجم معاملات همچنان به افزایش خود ادامه دهد و Dogecoin بتواند از سطوح مقاومت 0.16 دلار و 0.17 دلار عبور کند، ممکن است بتواند به بالاترین سطح ماهانه قبلی خود یعنی 0.22 دلار صعود کند و در صورت تلاقی خطوط سیگنال و مکدی در اندیکاتور MACD ، روند صعودی جدید برای دوج کوین آغاز خواهد شد.

تحلیل تکنیکال دوج ۱۴۰۳/۰۲/۰۱،ادامه روند صعودی
طی هفته های گذشته روند بازار ارز های دیجیتال بسیار بی ثبات شده است و رمزارز ها در یک بازه زمانی بسیار کوتاه تغییرات قیمتی عمده ای را تجربه می...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید