تثبیت بالاتر از مقاومت ۶۵۰۰۰ دلار، تحلیل بیت کوین ۱۴۰۳/۰۲/۰۲،ادامه روند صعودی صعودی

تثبیت بالاتر از مقاومت ۶۵۰۰۰ دلار، تحلیل بیت کوین ۱۴۰۳/۰۲/۰۲،ادامه روند صعودی

پس از اتمام هاوینگ بیت کوین (BTC) در سال 2024، تمرکز بر مسیر قیمت دارایی معطوف شده است که در کوتاه مدت نوسانات را نشان می دهد.قبل از رویداد هاوینگ، بیت کوین قصد داشت ثبات را بالای 65000 دلار حفظ کند. با این حال، ارز دیجیتال پیشرو در حفظ این موقعیت دچار تزلزل شده است، به طوری که قیمت آن در حال حاضر با تهدید احتمالی سقوط روبرو است.به طور کلی، بیت کوین همچنان احساسات نزولی را تحمل می کند، با شاخص های مختلف بازار که نشان دهنده ضررهای پایدار برای ارز دیجیتال است. به عنوان مثال، طبق داده ها اخیر بلاکچین، میانگین کارمزد تراکنش های بیت کوین برای اولین بار در 20 آوریل، پس از هاوینگ، از مرز 100 دلار فراتر رفت که نشان از فروش احتمالی دارد.با توجه به اینکه بیت کوین قبل از  این رویداد  رکورد خود را به ثبت رسانده و از روندهای تاریخی فاصله دارد، عدم قطعیت بیشتر شده است. در نتیجه، تعیین اینکه آیا بیت کوین حرکت صعودی بیشتری را تجربه خواهد کرد، چالش برانگیز است، اگرچه پتانسیل افزایش نوسانات همچنان ادامه دارد.در 20 آوریل، بلاک چین بیت کوین برای چهارمین بار هاوینگ را تجربه کرد. این تاریخ برای شرکت های استخراج بیت کوین مهم است زیرا بر عملیات تجاری تأثیر قابل توجهی خواهد داشت. نصف کردن پاداش استخراج کنندگان را به نصف برای هر بلوک کاهش می دهد. آخرین رویداد هاوینگ، پاداش ماینرها را از 6 بیت کوین به 3.125 بیت کوین در هر بلوک استخراج شده کاهش می دهد.سرمایه گذاران سهام در سهام شرکت های درگیر در استخراج بیت کوین پیش بینی میکنند که شرکت های استخراج ممکن است بتوانند رهبری این صنعت را به دست بگیرند. قیمت سهام چندین شرکت معدنی در 24 ساعت قبل از رویداد واقعی نصف شدن حدود 10 درصد افزایش یافته است.در زمان وقوع این رخداد، بیت کوین 63777 دلار با ارزش بازار بیش از 1.2 تریلیون دلار معامله می شد. در اینجا، جالب است بدانید که نسبت MVRV BTC در چند روز گذشته افزایش یافته است، به این معنی که اکنون سرمایه‌گذاران بیشتری در سود هستند.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، تجزیه و تحلیل از داده‌های Santiment همچنین نشان داد که فعالیت نهنگ‌ها در اطراف BTC افزایش یافته است، همانطور که شاهد افزایش تعداد تراکنش‌های این رمزارز در تمام صرافی ها خواهیم بود، همچنینهر دو شاخص قدرت نسبی (RSI) و شاخص جریان پول (MFI) به سمت پایین تر از سطح تعادل خود حرکت می کنند.علاوه بر این، جریان پول Chaikin (CMF) نیز کاهش جزئی را ثبت کرد. همه این شاخص‌ها نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاران ممکن است چند روز خنثی را پیش از نوسان دوباره قیمت بیت‌کوین ببینند.


تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، شاهد برگشت قیمت بیت کوین به محدوده 65000 دلار هستیم و در اندیکاتور RSI نیز شاهد تلاش برای تثبیت روند بالاتر از سطح ۵۰ خواهیم بود و هم راستا با روند فعلی احتمال تلاقی خطوط سیگنال و مکدی در اندیکاتور MACD بسیار خواهد بود بود و با توجه به برآیند اندیکاتور ها، ادامه روند صعودی تا سطح ۶۶۰۰۰ دلار دور از ذهن نخواهد بود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید