تثبیت بالاتر از سطح ۳۱۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۱/۲۸،ادامه روند صعودی صعودی

تثبیت بالاتر از سطح ۳۱۰۰ دلار، تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۳/۰۱/۲۸،ادامه روند صعودی

در یک چشم‌انداز ارز دیجیتال در حال تحول، رویدادهای مهمی برای اصلاح استراتژی‌های بازار برای ارزهای دیجیتال اصلی، بیت‌کوین و اتریوم، آماده است. پس از هاوینگ  بیت کوین که هر چهار سال یک بار پیش بینی می شود، پاداش بلاک به نصف کاهش می یابد و نرخ ورود بیت کوین جدید به بازار را کاهش می دهد. این رویداد در شرایطی برگزار می شود که بیت کوین 93.7 درصد از کل عرضه خود را در حال حاضر در گردش دارد. چنین تغییراتی بر پویایی قیمت‌گذاری تأثیر می‌گذارد و شواهد تاریخی حاکی از افزایش احتمالی قیمت در پی چنین نصف‌سازی‌هایی است.احساسات بازار محتاطانه خوش بینانه است و هدف صعودی بیت کوین به طور بالقوه به 84000 دلار در ماه های آینده خواهد رسید. این پیش‌بینی به داده‌های تورم مطلوب آوریل و کاهش تنش‌های ژئوپلیتیکی بستگی دارد که می‌تواند از طریق سرمایه‌گذاری‌های ETF باعث افزایش تقاضا در تمامی ارز های دیجیتال به خصوص اتریوم و بایننس کوین شود.اتریوم، در حالی که از نشانه های بازار بیت کوین پیروی می کرد، با غوغای خاص خود مواجه شد و برای مدت کوتاهی به زیر 3000 دلار سقوط کرد. علیرغم این افت، اتریوم بهبود سریعی را به دست آورد که نشان دهنده تقاضای انعطاف پذیر بازار در نقاط قیمت پایین تر است. تمرکز کوتاه مدت برای اتریوم فراتر رفتن از میانگین متحرک نمایی 20 روزه 3261 دلار است که ممکن است راه را برای بازیابی تا 3679 دلار هموار کند.بازار ارزهای دیجیتال همچنان یک محیط پیچیده و به سرعت در حال تغییر است و بیت کوین و اتریوم در خط مقدم این تغییرات قرار دارند. سرمایه گذاران  بازار باید آماده انطباق با داده های جدید و شرایط متغیر بازار باشند.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، اتریوم (ETH) اخیراً  نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده است. با وجود این محیط نامطمئن، اتریوم قصد دارد قیمت خود را بالاتر از منطقه حمایتی حیاتی 3000 دلار حفظ کند.بخشی از نوسانات را می توان به افزایش فعالیت نهنگ مربوط به ETH نسبت داد، زیرا مقادیر قابل توجهی از توکن به صرافی ها منتقل می شود. به عنوان مثال، داده‌های Whale Alert در 20 آوریل نشان داد که 10911 ETH به ارزش تقریبی 33.52 میلیون دلار به Coinbase منتقل شده است.چنین حرکت‌های بزرگی در صرافی‌های بزرگ مانند کوین‌بیس، نگرانی‌هایی را در مورد نوسانات پایدار در قیمت اتریوم ایجاد می‌کند.


تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، اتریوم (ETH) طی 24 ساعت گذشته 4.71 درصد افزایش قیمت داشته است و اکنون با قیمت 3109.50 دلار معامله می شود. ارزش بازار اتر نیز با افزایش 11.45 درصدی حجم معاملات را به ثبت رسانده است و در اندیکاتور RSI نیز شاهد تلاش مجدد برای دستیابی به سطح ۵۰ خواهیم بود و همچنین در اندیکاتور MACD نیز خطوط سیگنال و مکدی با یکدیگر تلاقی پیدا کرده اند که روند صعودی جدید را تایید می کند

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید