واکنش به سطح حمایت ۱۳۷ دلار، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۲/۰۴،ادامه روند نوسانی صعودی

واکنش به سطح حمایت ۱۳۷ دلار، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۲/۰۴،ادامه روند نوسانی

مسیر قیمت سولانا موضوعی جذاب در بازار ارزهای دیجیتال بوده است و معامله گران و تحلیلگران از نزدیک حرکات آن را زیر نظر دارند،این رمزارز سرانجام از سطح مقاومت 150 دلاری عبور کرد و پایه ای برای ادامه رالی ایجاد کرد. این نقطه عطف یک نقطه عطف مهم است زیرا سطح مقاومت SOL به عنوان مانعی بین بازار صعودی و نزولی در نظر گرفته شد.با این حال، با وجود پیشرفت، کاهش محسوسی در حجم معاملات وجود دارد. این به طور بالقوه می تواند نشان دهنده عدم اطمینان در پشت این حرکت باشد و سوالاتی را در مورد پایداری قیمت بالاتر از این سطح ایجاد کند. اگر حجم افزایش نیابد، ممکن است نشان دهد که شکست بالای 150 دلار ممکن است حفظ نشود و احتمالاً منجر به اصلاح قیمت شود.به طور کلی از ابتدای سال 2023 تا اوایل سال 2024، یک روند صعودی،  بازتاب یک دوره مداوم افزایش قیمت بود. با این حال، در سه ماهه اول سال 2024، یک جهش قابل توجه قیمت و به دنبال آن یک اصلاح شدید رخ داد. مجموعه ای از کندل های قرمز طولانی این را نشان می دهد که  معامله گران به طور بالقوه فروش یا اصلاح بازار را پس از افزایش شدید آغاز کرده اند.با این وجود سولانا از مرز مقاومت قابل توجه 150 دلار عبور کرده است. این دستاورد نشان دهنده پتانسیل خوش بینی مداوم بازار است. اخیراً آلت کوین در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد افزایش یافته است همچنین ارزش بازار این ارز دیجیتال اکنون به 68 میلیارد دلار رسیده است که نشان دهنده رشد 2.60 درصدی است. این افزایش با افزایش قابل توجه حجم معاملات SOL همراه است که در 24 ساعت گذشته به 2.83 میلیارد دلار رسیده است. این افزایش بیش از 12 درصدی را نشان می دهد که نشان دهنده افزایش علاقه و اعتماد سرمایه گذاران به پتانسیل آینده سولانا است.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، سولانا (SOL) که با ارزش بازار 68.92 میلیارد دلار در رتبه پنجم قرار دارد ،طی هفته گذشته، سولانا یک افزایش 4 درصدی و افزایش قابل توجه 606 درصدی را در سال گذشته به ثبت رسانده است که نشان دهنده یک روند صعودی قوی است. بازه معاملات در هفته گذشته بین 130 تا 157 دلار در نوسان بوده است که نشان دهنده برخی بی ثباتی و در عین حال الگوی رشد غالب است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، اگر روند معاملاتی سولانا را به فراتر از سطح مقاومت 180 دلاردست پیدا کند، این ممکن است نشان دهنده یک روند  صعودی تکمیلی باشد و در صورتی که به تارگت نهایی 190 دلار نزدیک شود و این مسیر را حفظ کند، می تواند پایه ای برای صعود به نقطه مقاومت 200 دلاری در آینده نزدیک ایجاد کند.برعکس، یک تغییر روند می تواند منجر به عقب نشینی سولانا به سطح حمایت 150 دلاری شود. تسلط تداوم فروشندگان ممکن است قیمت سولانا را تا محدوده حمایتی 130 دلار کاهش دهد و یک فاز نزولی بازار را اعلام کند.

واکنش به سطح حمایت ۱۳۷ دلار، تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۳/۰۲/۰۴،ادامه روند نوسانی
مسیر قیمت سولانا موضوعی جذاب در بازار ارزهای دیجیتال بوده است و معامله گران و تحلیلگران از نزدیک حرکات آن را زیر نظر دارند،این رمزارز سرانجام از سطح مقاومت 150...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید