تحلیل تکنیکال کاردانو اینو ۱۴۰۲/۰۹/۱۴، ادامه فاز صعودی صعودی

تحلیل تکنیکال کاردانو اینو ۱۴۰۲/۰۹/۱۴، ادامه فاز صعودی

بازار کریپتو در حال تجربه تحولات قابل توجهی است و سرمایه گذاران به سال آینده امیدوار هستند. انتظار می رود در سال 2024، بیت کوین به بالاترین حد خود برسد. بنابراین، انتظار می رود کاردانو روند صعودی خود را همگام با بیت کوین ادامه دهد،  در ماه نوامبر، کاردانو (ADA)، که هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار بود، نوسانات قابل‌توجهی را تجربه کرد و تا حد زیادی زیر سطح مقاومت روانی کلیدی 0.3 دلار معامله شد.طی سه هفته گذشته، حرکت قیمت کاردانو نسبتاً ثابت بوده است و در خطوط روند همگرا یک الگوی پرچم محدود شده است. ترکیب کندل های سبز و قرمز نشان‌دهنده بلاتکلیفی بازار بود، اما از ابتدای دسامبر، کاردانو روند صعودی خود را آغاز کرده است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اگر این الگو به طور کامل تحقق یابد، قیمت کاردانو ممکن است افزایش 15 درصدی را به حدود 0.475 دلار و به دنبال آن یک بهبود طولانی مدت به طور بالقوه به 0.556 دلار هدف قرار دهد. همچنین داده هایIntoTheBlock، ا اخیراً افزایش تراکنش‌های بزرگ (بالای 100000 دلار) در شبکه کاردانو را پیش‌بینی کرده است. این افزایش در تراکنش‌های بزرگ معمولاً نشان‌دهنده افزایش فعالیت سرمایه‌گذاران نهادی یا در مقیاس بزرگ است که نشان‌دهنده علاقه یا اعتماد فزاینده به ارزش بلندمدت کاردانو همگام با رشد بیت کوین طی ۳ روز گذشته  است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته 

هدف اولیه، نقطه عطف 0.5 دلار است. برای اینکه کاردانو (ADA) یک بازگشت کامل داشته باشد، باید از مقاومت حدود 0.45 دلار پیشی بگیرد. روند افزایشی MACD در حال حاضر از پیش بینی های صعودی پشتیبانی می کند، در همین راستا نیز، اندیکاتور RSI همچنان در حال ادامه فاز صعودی و ورود به ناحیه اشباع خرید خود می باشد،هر گونه افزایش بیشتر از مقاومت 0.5 دلار ممکن است قیمت را به سمت مقاومت 0.65 دلار یا حتی 0.80 دلار نیز سوق دهد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید