تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۲/۱۲/۰۹، ادامه روند نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۲/۱۲/۰۹، ادامه روند نوسانی

کاردانو (ADA) می‌تواند در مسیر شکستن سطوح جدید قیمت در هفته‌های آینده باشد، همانطور که داده‌های زنجیره‌ای و رشد پذیرش نشان می‌دهد. ایجاد کیف‌پول‌های جدید در بلاک چین کاردانو از ابتدای فوریه شاهد افزایش‌های متعددی در روزهای مختلف بوده است که نشان‌دهنده هجوم احتمالی پول جدید به کاردانو است.طبق داده‌های زنجیره‌ای، آدرس‌های جدید در شبکه Cardano بین ۲۲ فوریه تا فوریه ۸۹ درصد افزایش یافت. به طور مشابه، این معیار در اوایل ماه بین 1 و 2 فوریه شاهد افزایش 248 درصدی بود. چنین هجوم عظیم کیف پول های جدید یک سیگنال بسیار صعودی برای کاردانو است.یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در نظر گرفتن نرخ پذیرش ارزهای دیجیتال در نظر گرفت، میزان کیف پول‌های جدید ایجاد شده است. بر اساس داده‌های زنجیره‌ای، تعداد کیف‌پول‌های جدید اضافه‌شده به بلاک چین کاردانو از 1706 در 22 فوریه به 3227 در 23 فوریه افزایش یافت. به طور مشابه، این معیار شاهد افزایش بزرگ‌تری از 1553 در 1 فوریه به 5414 در 2 فوریه بود.

تحلیل تایم فریم روزانه 

اما در تایم فریم روزانه،آدرس‌های روزانه فعال از ابتدای سال به بالای 30000 رسیده است و اخیراً در 16 فوریه به 64568 آدرس فعال رسیده است. این رشد در قسمت پشتی نشان می‌دهد که علاقه به اکوسیستم کاردانو سر به فلک کشیده است زیرا افراد بیشتری می‌خواهند به کاردانو دست پیدا کنند. نشانه این می تواند منجر به تقاضای بیشتر برای این رمزارز شود و منجر به افزایش قیمت شود و از سوی دیگر، دارندگان کاردانو در این فکر مانده‌اند که آیا قیمت می‌تواند در سال جاری به بالاترین سطح تاریخ خود به بالای 3.1 دلار برسد. کاردانو پس از محدوده و معاملات عمدتاً 0.6 دلاری در هفته گذشته، اکنون پس از هجوم 6.99 درصدی به کل بازار کریپتو، دوباره از مرز 0.62 دلار عبور کرده است. در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال، کاردانو اکنون با 0.6211 دلار معامله می شود که 6.23 درصد در 24 ساعت گذشته و 29.85 درصد در 30 روز گذشته افزایش یافته است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

با این حال، مسیر این رمزارز به بالاترین سطح تاریخ 3.1 دلار همچنان دشوار است، زیرا باید بر مقاومت های قیمتی متعددی غلبه کند. اولین مرحله می تواند کشش قابل توجه بالای 0.63 دلار باشد. در صورت موفقیت، کاردانو ممکن است افزایش جدیدی را به بالای 0.63 دلار برساند و برای اولین بار از دسامبر 2023 به 0.66 دلار برسد.تا زمانی که کاردانو بالای 0.66 دلار بماند، وضعیت خوبی دارد تا در نهایت به 1.20 دلار برسد. بسیاری از دارندگان بلندمدت (529000 آدرس) که در حدود این قیمت خرید کرده‌اند، احتمالاً در اینجا به فروش می‌رسند. اما اگر پذیرش افزایش یابد و تقاضا به اندازه کافی قوی باشد، کاردانو می تواند به درستی از آن استفاده کند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید