شوک بازار به رشد بی سابقه رمزارزها ،تحلیل تکنیکال بیت کوین (BTC) ۱۴۰۲/۱۲/۲۷،ادامه فاز صعودی صعودی

شوک بازار به رشد بی سابقه رمزارزها ،تحلیل تکنیکال بیت کوین (BTC) ۱۴۰۲/۱۲/۲۷،ادامه فاز صعودی

شاخص ترس و طمع بیت کوین در محدوده ۷۹ قرار گرفته است که نشان دهنده بازاری مملو از  هیجان بیش از حد است. این روند کاهشی در این اندیکاتور باعث  کاهش قیمت به سطح 67 هزار دلار پس از رسیدن به ATH جدید 73 هزار دلاری باشدشاخص ترس و طمع به عنوان قطب نما برای احساسات سرمایه گذاران در بازار کریپتو عمل می کند. نمره نزدیک به 90 نشان دهنده خوش بینی افسارگسیخته است که اغلب ناشی از ترس از دست دادن یا FOMO است و در یک چرخش شگفت‌انگیز،  بعد از ظهر یکشنبه با برداشت سریع مقدار قابل توجهی از بیت کوین از کوین‌بیس، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در ایالات متحده باعث تحرکات جدیدی در این قیمت این رمزارز شد، طبق گزارش Whale Alert، یک تراکنش به ارزش تقریبی 314.13 میلیون دلار، از Coinbase به یک کیف پول نامعلوم راه یافت و باعث کنجکاوی و حدس و گمان در جامعه کریپتو شد. و به طور قابل توجهی، این حرکت عظیم در شرایطی رخ داد که بیت کوین با کاهش قیمت خود مواجه بود. این ارز دیجیتال که در حال حاضر با قیمت 66800 دلار معامله می شود، شاهد کاهش 10 درصدی نسبت به بالاترین رکورد اخیر خود است که تنها سه روز قبل به دست آمد.

تحلیل تایم فریم روزانه 

بیت کوین (BTC) در حال حاضر در یک روند  ناپایدار حرکت می کند و در زیر مرز 70000 دلار قرار دارد و تحلیلگران به موازات حرکت قیمت فعلی و الگوهای تاریخی مشاهده شده قبل از هاوینگ در طول هاوینگ چگونه بیت کوین را معامله کنیم؟ بیت کوین انتظار نوسان بالاتری را در این بازه زمانی دارند قابل ذکر است که بازار در حال پیش بینی رویداد هاوینگ هاوینگ ارزهای دیجیتال در 2024 است که به طور گسترده به عنوان یک سیگنال صعودی برای چشم انداز بلندمدت بیت کوین در نظر گرفته می شود.علیرغم سقوط بیت کوین از بالاترین سطح خود، دارایی بیش از 50 درصد بر اساس سال تا به امروز افزایش یافته است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

در زمان انتشار، بیت کوین با افت روزانه تقریباً 1 درصدی با 67287 دلار معامله می شد. در هفت روز گذشته، BTC 3 درصد کاهش یافته است و کاهش شدید سرمایه گذاران دارای موقعیت های خرید و فروش در بازار آتی را تحت تأثیر قرار داد و تقریباً 565 میلیون دلار را از بازار لیکویید لیکوئید شدن در بازار ارز دیجیتال و روش های جلوگیری از آن شده است. اما در این تایم فریم، با توجه به تلاقی خطوط سیگنال و مکدی ، احتمال تغییر روند را بسیار بالا خواهد برد، در اندیکاتور RSI نیز در صورت تثبیت روند فعلی بالاتر از محدوده ۵۰ ، ادامه روند صعودی برای دستیابی به تارگت ۷۰۰۰۰ دلاری تایید خواهد شد.

شوک بازار به رشد بی سابقه رمزارزها ،تحلیل تکنیکال بیت کوین (BTC) ۱۴۰۲/۱۲/۲۷،ادامه فاز صعودی
شاخص ترس و طمع بیت کوین در محدوده ۷۹ قرار گرفته است که نشان دهنده بازاری مملو از  هیجان بیش از حد است. این روند کاهشی در این اندیکاتور باعث ...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید