تارگت 73000 دلاری، تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۴۰۳/۰۱/۰۹،ادامه روند صعودی صعودی

تارگت 73000 دلاری، تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۴۰۳/۰۱/۰۹،ادامه روند صعودی

از زمانی که قیمت بیت کوین بین 63250 تا 66580 دلار بالاتر از منطقه حمایت محوری قرار گرفته است، گاوها سخت تلاش می کنند تا سطوح بالای 70000 دلار را حفظ کنند. با این حال، به نظر می رسد که خرس ها به این سطوح تسلیم شده اند و در نتیجه، بیت کوین پس از عبور از سطوح، با فشار صعودی قابل توجهی مواجه می شود. با این حال، آیا بسته شدن کندل های سه ماهه آینده و نصف شدن بیت کوین تاثیری در ادامه روند این رمزارز خواهد داشت یا نه ؟
در حالی که تنها 25 روز تا رویداد هاوینگ باقی مانده است، فعالان بازار انتظار داشتند که بیت کوین پیش از هاوینگ وارد رالی صعو شود. در حالی که قیمت بالاترین قیمت را نزدیک به 74000 دلار نشان می داد، انتظار می رفت که رالی قبل از هاوینگ ۲۷ روز تا هاوینگ؛ چرا این چرخه با چرخه‌های قبلی فرق می‌کند؟ به 75000 دلار یا کمی بالاتر برسد. با این حال، این رمزارز از آن زمان تاکنون با فشار نزولی قابل توجهی روبرو بوده است که مانع از حفظ بالای 70000 دلار شده است. این می تواند سیگنالی باشد که قیمت بیت کوین به سمت یک روند نزولی جدید پیش ببرد.قیمت بیت کوین (BTC) برای اولین بار در حال آماده شدن برای بسته شدن کندل خود  بالاتر از بالاترین حد تاریخ (ATH) سال 2021 در یک بازه ماهانه است. انتظار می‌رود که با ورود به مرحله کشف قیمت در روند صعودی کلان، رمزارز پرچمدار در بلندمدت به روند صعودی خود ادامه دهد.علاوه بر این، نصف شدن بیت کوین که بسیار مورد انتظار معامله گران هست و پس از آن  عرضه روزانه را از 900 بیت کوین به 450 واحد کاهش پیدا می کند.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، داده های بازار ارائه شده توسط Santiment نشان می دهد که نهنگ های بیت کوین در هفت روز گذشته بیش از 100000 بیت کوین جمع آوری کرده اند که حدود 7 میلیارد دلار است.پس از اینکه طلا و شاخص های اصلی تحت رهبری S&P 500 برای رسیدن به بالاترین رکوردهای جدید تاریخ (ATH) شکسته شدند، بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کند که یک شکست صعودی اجتناب ناپذیر باشد. علاوه بر این، همبستگی بین بیت کوین، صنعت آلت کوین، فلزات گرانبها و شاخص های سهام در بحبوحه پذیرش جریان اصلی سرمایه گذاران نهادی از بخش وب 3 همچنان بالاست.صعود اخیر بیت کوین به بالاترین سطح تاریخ 73750 دلار در اواسط مارس، بر انعطاف پذیری آن در میان نوسانات بازار تأکید کرد. با این حال، نوسانات بعدی، که تا حدی به جریان های خروجی در ETF بیت کوین نقطه ای ایالات متحده نسبت داده می شود، به طور موقت احساسات سرمایه گذاران را کاهش داد.پیش بینی می شود که اگر بیت کوین موقعیت خود را بالای 70000 دلار حفظ کند، افزایشی نزدیک به 10 درصد به 77000 دلار قریب الوقوع خواهد بود.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

 

علاوه بر این، بهره باز معاملات آتی بیت کوین (OI) نشان دهنده علاقه و فعالیت سرمایه گذاری رو به رشد در مشتقات بیت کوین است. طبق داده‌های CoinGlass، بیت‌کوین فیوچرز OI با ۱.۷۳ درصد افزایش به ۵۴۵.۷۳ هزار بیت کوین معادل ۳۸.۵۶ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته رسید. قابل ذکر است، صرافی CME با افزایش قابل توجه 2.17 درصدی در بیت کوین فیوچر OI پیشتاز است، که نشان دهنده افزایش مشارکت و اطمینان در مسیر آینده بیت کوین است.

در همین حال، تا لحظه نگارش این تحلیل تکنیکال ، قیمت بیت کوین 0.90 درصد افزایش یافت و در 70374.24 دلار معامله شد، در حالی که حجم معاملات آن نسبت به دیروز با 21.59 درصد افزایش به 41.78 میلیارد دلار رسید. در 24 ساعت گذشته، قیمت بیت کوین با 71,727.68 دلار بالاترین قیمت و 68,381.93 دلار به پایین ترین سطح خود رسید که نشان دهنده تداوم نوسانات در بازار است و با توجه به تلاقی خطوط سیگنال  و مکدی، در اندیکاتور MACD و روند صعودی اندیکاتور RSI دستیابی به تارگت 73000 دلار دور از ذهن نخواهد بود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید