نوسانات اصلاحی بازار، تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۱/۱۵،ادامه فاز خنثی خنثی

نوسانات اصلاحی بازار، تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۱/۱۵،ادامه فاز خنثی

سرمایه گذاری در بلاک چین کاردانو به عنوان یکی از پر بازده ترین رمزارز در سال جدید مورد توجه است و به دارندگان کاردانو فرصت هایی برای اعتبارسنجی شبکه و پاداش ارائه می دهد. با این حال، ساختار پاداش فعلی، شامل پاداش های بلوک و کارمزد تراکنش ها، با چالش هایی مواجه است. هدف بلندمدت این است که برای پاداش صرفاً به کارمزد تراکنش تکیه کنیم.کاردانو با ارتقاهایی مانند استخر RATS به گره‌های کاربردی، قصد دارد چالش‌های پیش رو را هدایت کند.با وجود چالش‌ها، آینده کاردانو در صنعت کریپتو امیدوارکننده است. با یک جامعه قوی و تلاش‌های مداوم برای افزایش پایداری، کاردانو موقعیت خوبی برای رشد و نوآوری در چشم‌انداز بلاک چین در حال تحول دارد و یک فرصت جدید می تواند Cardano (ADA) را به طور چشمگیری برای توسعه دهندگان سازگارتر کند.این رمزارز با ورود خیره کننده 1.1 میلیون دلاری به محصولات سرمایه گذاری متمرکز کاردانو در هفته گذشته به عنوان یک عملکرد برجسته در چشم انداز سرمایه گذاری در حوزه کریپتو ظاهر شده است.
شایان ذکر است، این هجوم نشان دهنده یک معکوس آشکار از خروجی خروجی 3.7 میلیون دلاری ثبت شده در یک هفته قبل است و کاردانو را به خط مقدم علاقه سرمایه گذاران به محصولات مشابه تبدیل کرده است.از ابتدای سال، کاردانو حدود 6 میلیون دلار ورودی به محصولات سرمایه گذاری مبتنی بر کاردانو جذب کرده است. با وجود کاهش موقعیت ها در ماه مارس، داده های جدید حاکی از یک مسیر مثبت برای ارز دیجیتال تا پایان ماه است.

تحلیل تایم فریم روزانه 

با این وجود در بازه زمانی کوتاه مدت، افزایش مجدد علاقه سرمایه گذاران به ETF های بیت کوین، با جریان ورودی هفته گذشته بیش از 862 میلیون دلار، به افزایش گسترده تر فعالیت سرمایه گذاری در رمزارزها کمک کرده است. مجموع سرمایه‌گذاری‌های کریپتو از ابتدای سال تاکنون از 13.14 میلیارد دلار فراتر رفته است و ETF‌های بیت‌کوین اکثریت را با 12.83 میلیارد دلار جذب کرده‌اند و می توانند باعث ادامه روند رو به رشد رمزارز هایی مثل کاردانو و سولانا باشند و علیرغم کاهش موقعیت ها در ماه مارس، داده های جدید حاکی از یک مسیر مثبت برای کاردانو تا پایان ماه است که به انعطاف پذیری در میان نوسانات بازار اشاره دارد.با وجود جریان‌های مثبت، نگرانی‌ها در مورد عملکرد اخیر کاردانو در مقایسه با سایر دارایی‌ها وجود دارد. طبق گزارش CoinMarketCap، کاردانو با زیان 3.50٪ و تنها 6.40٪ سود از سال تا به امروز، عملکرد کندی داشته است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

در آغاز روند پر نوسان ماه، بازار کریپتو شاهد رکود قابل توجهی بود، به طوری که ارزهای دیجیتال اصلی از ابتدای آوریل کاهش قابل توجهی را تجربه کردند. در میان آنها، Cardano (ADA) برجسته است که در دو روز اول 10.4 درصد سقوط کرد و به 0.582 دلار رسید. این پایین‌ترین قیمت ADA از 19 مارس است که باعث تشدید نگرانی‌ها در میان علاقه‌مندان به این ارز دیجیتال محبوب شده است.
نگرانی ویژه از دست دادن سطح پشتیبانی حیاتی در 0.62 دلار به ازای هر توکن است. این آستانه بحرانی، که کاردانو قبلاً در 5 مارس و 19 مارس از آن عقب نشینی کرده بود، اکنون چالش مهمی را ایجاد می کند. با ناکامی در حفظ این سطح حمایت برای سومین بار در 30 روز گذشته، ابهام در مسیر آینده قیمت ADA وجود دارد و با توجه به روند فعلی اندیکاتور ها، احتمال ادامه فاز نوسانی در محدوده 0.57 تا 0.62 بسیار بالا خواهد بود

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید