نوسانات اصلاحی بازار، تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۱/۲۰،ادامه فاز خنثی خنثی

نوسانات اصلاحی بازار، تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۱/۲۰،ادامه فاز خنثی

هفته گذشته، قیمت کاردانو کاهش قابل توجهی را تجربه کرد و بیش از 12 درصد از ارزش خود را به دلیل رکود عمومی در بازار ارزهای دیجیتال از دست داد. این کاهش مصادف با دوره‌ای بود که سایر آلت‌کوین‌های اصلی نیز متحمل ضررهای قابل توجهی شدند. چه سطوح بعدی برای قیمت کاردانو انتظار می رود؟
افت اخیر قیمت Cardano به فروش Grayscale Digital Large Cap Fund (GDLC) مرتبط است که تمام دارایی های کاردانو خود را فروخته است. این صندوق تصمیم گرفت پرتفوی خود را مجدداً متعادل کند و تقریباً 1.6٪ از کل دارایی های خود را که در کاردانو بود، در روز پنجشنبه 4 آوریل نقد کرد.
شروع منفی آوریل به دنبال عملکرد ضعیف در ماه مارس، نگرانی سرمایه گذاران را افزایش داده است. علاوه بر این، داده های زنجیره ای نشان می دهد که روند نزولی در قیمت کاردانو می تواند ادامه یابد.همچنین داده هایی وجود دارد که نشان می دهد نهنگ های کاردانو در بازار کمتر فعال هستند. این مشاهدات بر اساس معیار شمارش نهنگ Santiment است که تراکنش‌های ADA به ارزش بیش از یک میلیون دلار را ردیابی می‌کند.این نشان دهنده کاهش تراکنش های قابل توجه کاردانو است. از سوی دیگر، این پیشرفت می‌تواند به این معنی باشد که کاهش فعالیت‌های خرید از سرمایه‌گذاران بزرگ می‌تواند منجر به کاهش قیمت ارز دیجیتال شود.این رکود به موازات ضرر سایر آلتکوین های تاثیر گذار بود و سؤالاتی را در مورد مسیر قیمت آتی ADA ایجاد کرد. اما همچنان به نظر می رسد قیمت Cardano (ADA) برای یک حرکت صعودی قابل توجه آماده شده است. این شبکه اخیراً به نقطه عطف جدیدی از نظر تراکنش‌های پردازش شده تاکنون دست یافته است، علاوه بر سایر عوامل بنیادی صعودی که می‌توانند به افزایش قیمت نیز کمک کنند.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، داده های آخرین گزارش توسعه هفتگی کاردانو نشان می دهد که این شبکه تا به امروز 88.6 میلیون تراکنش را پردازش کرده است.در همین حال، این گزارش نشان داد که 1353 پروژه به طور فعال در شبکه در حال ساخت هستند، که به این معنی است که با ورود کاربران بیشتری از طریق آن پروژه ها، شبکه به گسترش خود ادامه خواهد داد.قیمت کاردانو علیرغم ثبت افزایش قیمت گسترده در بازار ارزهای دیجیتال، بسیار ملایم باقی مانده بود.با در نظر گرفتن این تحولات صعودی، قیمت کاردانو می تواند به خوبی برای یک حرکت صعودی قابل توجه باشد.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، از دیدگاه تحلیل تکنیکال، اکوسیستم کاردانو در حال حاضر نزولی است.در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال، کاردانو در حدود 0.58 دلار معامله می شود که طبق داده های CoinMarketCap در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.با این حال، قیمت کاردانو در اواسط ماه مارس با کاهش قیمت از مقاومت 0.8 دلاری، اصلاح جدیدی را وارد کرد. در عرض یک ماه، دارایی 28 درصد از ارزش خود را از دست داد و به حمایت 0.567 دلار سقوط کرد. تجزیه و تحلیل روزانه این عقب نشینی نزولی را به عنوان شکل گیری یک الگوی سر و شانه نشان می دهد و در میان اصلاح بازار و کاهش فعالیت نهنگ، قیمت کاردانو بیشتر به سمت اصلاح طولانی مدت تمایل دارد. بنابراین، شکست کمتر از این حمایت، ضرر بزرگی برای خریداران خواهد بود که ممکن است فشار عرضه را تسریع کند.سقوط پس از شکست ممکن است آلتکوین را 18 درصد کاهش دهد و به 0.46 دلار و پس از آن 0.33 دلار برسد.در مقابل، یک الگوی معکوس در 0.567 دلار ایده نزولی را تضعیف می کند و قیمت کاردانو را برای یک روند بهبود مجدد تعیین می کند.اما در حال حاضر با توجه به روند اصلاحی اندیکاتور های کاردانو ، احتمال ادامه فاز نوسانی بسیار بالا خواهد بود

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید