نوسانات اصلاحی بازار، تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۱/۲۶،ادامه فاز نزولی خنثی

نوسانات اصلاحی بازار، تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۱/۲۶،ادامه فاز نزولی

داده های بلاکچین 18 مارس 2024 نشان داد که کاردانو (ADA) به عنوان یک پیشرو در فعالیت توسعه‌دهندگان در میان برترین پلتفرم‌های بلاک چین لایه 1 برجسته است و سابقه قابل توجهی در ارائه مداوم بیشترین نقل و انتقالات هفتگی را به نمایش می‌گذارد.
چنین اخباری از کاردانو باید باعث افزایش رشد می شد، اما برعکس اتفاق افتاد. کاردانو طی یک ماه نزولی 10.61 درصدی را نشان داد زیرا قیمت از 0.66 دلار به 0.59 دلار تا 9 آوریل کاهش یافت.  طبق پیش بینی های کارشناسان، کاردانو ممکن است تا پایان سه ماهه دوم سال 2024 با قیمت 0.54 دلار معامله شود. با آن، 8.47 درصد کاهش بیشتر از 0.59 دلار را نشان خواهد داد.کاردانو (ADA) در 30 روز گذشته کاهش قابل توجهی قیمت داشته است و معیارهای مهم حاکی از ادامه کاهش قیمت در چند روز آینده است.این کاهش باعث شده است که تعداد دارندگان سود کاردانو به شدت کاهش یابد، همانطور که داده های زنجیره ای نشان می دهد. که تعداد دارندگان Cardano در حال ضرر به 2.56 میلیون آدرس رسیده است که بیش از 57٪ از کل آدرس‌ها را نشان می‌دهد.در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال ، کاردانو شاهد کاهش 34.40 درصدی قیمت خود در 30 روز گذشته بوده است. این سقوط با فروش اخیر بیت کوین تشدید شد که شاهد کاهش 5 درصدی دارایی دیجیتال پیشرو در 24 ساعت گذشته بود. در نتیجه، کاردانو شاهد کاهش قیمت خود به زیر 0.5 دلار برای اولین بار از 8 فوریه بود.

تحلیل تایم فریم روزانه

در تایم فریم روزانه ، پویایی‌های اخیر بازار باعث شده است که کاردانو در رتبه‌بندی ارزش بازار پس از جابجایی توسط Toncoin (TON) سقوط کند، که در طول هفته تا 96 درصد افزایش را ثبت کرد و به بالاترین قیمت تاریخ 7.63 دلار رسید. این عملکرد باعث شده است که درصد بیشتری از دارندگان کاردانو دچار ضرر شوند.کاردانو در حال حاضر با قیمت 0.4 دلار معامله می شود و گاوها در تلاش برای حفظ بالای سطح قیمت 0.5 دلار هستند.سیگنال‌های مختلف زنجیره‌ای از IntoTheBlock نشان می‌دهد که خرس‌ها ممکن است خیلی زود دست بالا را بگیرند. معاملات بزرگ صعودی در 24 ساعت گذشته 2.29 درصد کاهش یافته است. در عین حال، رشد خالص شبکه در همان بازه زمانی 0.18 درصد کاهش یافته است.

تحلیل تایم فریم۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، بر اساس تجزیه و تحلیل زنجیره ای، تعادل نهنگ ها در حال کاهش است و اندیکاتور RSI نیز در تلاش برای بازگشت به روند صعودی خود و تثبیت بالاتر از سطح ۳۰ خود می باشد، اما در اندیکاتور MACD همچنان شاهد ادامه روند پر قدرت نزولی خواهیم بود و وضعیت فعلی اندیکاتور ها، شرایط را برای ادامه فاز نوسانی طی چند روز آتی فراهم خواهد کرد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید