تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۲/۰۱،آغاز فاز صعودی صعودی

تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۴۰۳/۰۲/۰۱،آغاز فاز صعودی

سرمایه‌گذاران از نزدیک قیمت کاردانو (ADA) را زیر نظر دارند، باتوجه به نوسانات اخیر بازار رمزارز نشانه‌هایی از بهبود را نشان می‌دهند و  قیمت کاردانو نیز به دنبال این روند افزایش یافته و منعکس‌کننده اعتماد رو به رشد سرمایه‌گذاران است.قیمت کاردانو اخیراً در میان فروش گسترده تر در بازار ارزهای دیجیتال، معاملات پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته است. سقوط اخیر بازار کریپتو، بسیاری از دستاوردهای تقریباً تمام ارزهای دیجیتال اصلی را که تا ابتدای سال به آن اشاره شده بود، از بین برده است.عملکرد بیت کوین پس از هاوینگ از لحاظ تاریخی منجر به واکنش های مختلف بازار شده است. در حال حاضر، در حالی که روند صعودی سال 2024 را نشان می دهد، سرمایه گذاران ممکن است یک سبد متنوع را برای تغییر بالقوه در ارزش در نظر بگیرند، کاردانو (ADA)، دهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، ممکن است در صورت درست بودن نشانه‌های نشان‌داده‌شده توسط نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) برای بازگشت قابل توجهی آماده شود.این شاخص محوری، که از لحاظ تاریخی با تغییرات قیمت قابل توجه همراه است، با نزدیک شدن به سطح بحرانی، علاقه دوباره ای را برانگیخته است.نسبت MVRV یک معیار کلیدی برای تعیین اینکه آیا دارایی کمتر از ارزش گذاری شده است یا بیش از حد ارزش گذاری شده است. ارزش بازار (قیمت معاملات فعلی ADA) را با ارزش تحقق یافته (قیمتی که در آخرین جابجایی سکه های ADA گرفته شده) مقایسه می کند.نسبت منفی MVRV نشان می‌دهد که دارایی زیر ارزش منصفانه معامله می‌شود، که اغلب می‌تواند سرمایه‌گذاران را به خرید به امید بازده آتی ترغیب کند. این سناریو اغلب نشان دهنده یک دارایی کم ارزش با پتانسیل برای بهبود قابل توجه قیمت است.برای کاردانو (ADA)، نسبت MVRV کنونی زیر -22٪ اهمیت تاریخی دارد، زیرا در گذشته افزایش قیمت قابل توجهی را برای ارز دیجیتال پیش از این داشته است.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، آخرین باری که کاردانو افت مشابهی را در نسبت MVRV تجربه کرد، متعاقباً تا 75 درصد افزایش یافت که نشان دهنده تمایل بازار به اصلاح کاهش ارزش گذاری و سرمایه گذاری در شرایط مطلوب است.در میان نوسانات اخیر قیمت کاردانو، شاخص قدرت نسبی (RSI) در 39 قرار دارد که نشان دهنده شرایط فروش بیش از حد برای ارز دیجیتال است. این وضعیت فروش بیش از حد، تحلیلگران را بر آن داشته است که سناریوی فعلی را به عنوان یک فرصت بالقوه “خرید” برای سرمایه گذاران ببینند.


تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، قیمت کاردانو 4.17 درصد افزایش یافت و در بازار 0.4623 دلار مبادله شد، در حالی که حجم معاملات آن در 24 ساعت گذشته با 3.90 درصد افزایش به 544.31 میلیون دلار رسید. در 24 ساعت گذشته، کاردانو به 0.4634 دلار رسیده است و با توجه به تلاقی در خطوط اندیکاتور MACD در این تایم فریم، ادامه روند صعودی تایید خواهد شد

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید